JAAAAA! Äntligen kom jag på vad det var jag skulle skriva här, tänkte på det redan för 3 dagar sen, sen glömde jag bort det.. Och har vetat att det var något jag skulle tillföra italien-tråden, och nu kom jag äntligen på vad det var!
Fiorentina! Ett trevligt Italienskt lag, som det gått sådär för i det senaste europaäventyret, dock behöver kanske inte framtiden se speciellt mörkt ut för det! På senaste EuroTalk tog de nämligen upp, att det har spekulerats kring att bygga ett "Fiorentina-land" typ en hel nöjespark, där allting har med Fiorentina att göra! Detta låter ju faktiskt som en dröm som skulle gå i uppfyllelse, visst är jag ett Roma-fan, men att få en hel vuxen-lekplats i fotbollsstuk, med lila karuseller, Di Livio-tunneln, Kan du slå Rui Costa? och Batigol-skjutet hade ju bara varit så magiskt!

Möjligheten att få känna sig som ett barn igen, och dessutom vara det i sällskap av sina idoler. Tror nämligen många har lätt för att uppskatta Fiorentina, för deras sköna spelare, lila tröjor, och nu även legendförklarad tränare.
Kom med synpunkter! Jag hade tyckt att det varit skitkul!