2008-10-19, 19:57
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL-lakers
Hänger inte med så mycket i Serie A (ingeting alls faktiskt), Men undrar hur det går för Schevchenko nu förtiden?
Kommer tyvärr ihåg hans forna dagar i chelsea Lyckas han i Milan igen?

Inte direkt, idag fick tex ingen speltid. Tyvärr så tror jag han har gjort sitt i den absoluta toppen men ett miljöbyte igen kanske skulle kunna ändra på hoppas jag iaf.

Mvh M
Citera
2008-10-19, 20:05
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL-lakers
Lyckas han i Milan igen?

Definitivt, Milan Lab fixar biffen

Men om jag ska försöka svara mer seriöst så är svaret tyvärr ett nej, hela värvningen andades "fin gest" gentemot Sheva iom allt han gjort för klubben. Han ville bort från helvetet i London och då rycker naturligtvis pappa Silvio och mamma Adriano ut för att få bort honom därifrån. Galliani får gärna fortsätta pumpa ut citat om hur bra Sheva kommer bli när han är bättre tränad men personligen tror jag det är finito.
Dock hoppas jag han får en roll inom Milan efter karriärens slut då Sheva verkar vara en bra människa.
Citera
2008-10-19, 20:34
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Definitivt, Milan Lab fixar biffen

Men om jag ska försöka svara mer seriöst så är svaret tyvärr ett nej, hela värvningen andades "fin gest" gentemot Sheva iom allt han gjort för klubben. Han ville bort från helvetet i London och då rycker naturligtvis pappa Silvio och mamma Adriano ut för att få bort honom därifrån. Galliani får gärna fortsätta pumpa ut citat om hur bra Sheva kommer bli när han är bättre tränad men personligen tror jag det är finito.
Dock hoppas jag han får en roll inom Milan efter karriärens slut då Sheva verkar vara en bra människa.

Sheva är ändå bara 32 år, men det är den ständigt nedåtpekande pilen som är det stora problemet, trist att vi inte får uppleva mer utav en så, tidigare, gudabenådad spelare. Trevligt, i kontrast till Sheva, att 35:årige Pippo fortfarande får speltid, och fortfarande presterar. Skulle inte förvåna mig om han avgör CL-finalen nästa säsong.
Citera
2008-10-19, 20:46
Medlem
4522s avatar
Vilken jävla match hittils, ren fotbollsporr men en mardröm för tränarna. Kunde likagärna stått 1-2. Skön miss av Maicon och Quaresma är en fjant.
Senast redigerad av 4522 2008-10-19 kl. 20:48.
Citera
2008-10-19, 20:49
Medlem
pirates avatar
Smart mål av Ibra som lobbade bollen över målvakten, och passningen från Qauresma var oxå grym...
Citera
2008-10-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Smart mål av Ibra som lobbade bollen över målvakten, och passningen från Qauresma var oxå grym...

Någon som vet om man kan se målet online någonstans?
Citera
2008-10-19, 21:00
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Någon som vet om man kan se målet online någonstans?

http://fotbollskanalen.se/
Citera
2008-10-19, 21:12
Medlem
jaochss avatar
Synd om Zlatan, han får alltid många friskarkar felaktigt emot sig.
Citera
2008-10-19, 21:28
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Maicon stavas det.
Citera
2008-10-19, 21:29
Medlem
Catania visade Palermo vart skåpet ska stå! 2-0 och Catania håller sig på övre halvan av tabellen!
Citera
2008-10-19, 21:31
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Maicon stavas det.

Ja fan fel av mig
Citera
2008-10-19, 21:33
Medlem
zzwampens avatar