2008-11-24, 00:45
Medlem
Luffsens avatar
Appråpå Pirlo då, han såg rätt ringrostig ut, vilket iofs är förståeligt, men han skötte sig ändå på ett godkänt sätt. Avfyrade ett par trademark passningar till rusande Bonera och Jankulovski samt försökte dirigera spelet strax framför mittblocket, dock utan att hitta möjligheten att slå den där killer-passningen till någon längre fram. Men med tanke på matchovanan helt klart godkänd.

Är lite ouppdaterat när det gäller Milans skadelista, är Ambrosini skadad eller? Han har inte spelat på ett tag nu. Känns lite olikt Ancelotti att peta honom.
Citera
2008-11-24, 07:12
Medlem
Fyfan vad vidrig Kaká är.

"I belong to the swimming pool"
Citera
2008-11-24, 09:56
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Fyfan vad vidrig Kaká är.

"I belong to the swimming pool"

öh va?
Citera
2008-11-24, 10:50
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
öh va?
ett dyk-skämt kanske? nä, jag vet inte. dåligt var det iallafall.
Citera
2008-11-24, 11:32
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Jag tycker Milan spelar en mycket mer sevärd fotboll än Inter. Jag är förtjust i deras småtrillande passningsspel, när det fungerar som idag tycker jag det är njutbart att se.

Problemet är att de allt som oftast får handbollsförsvar mot sig. Men man kanske finner fler lösningar nu när Pirlo är med i laget.

Ja det är ju så för att dom har väldigt skickliga individuella spelare, kaká, pato, ronaldinho m.m, medan i Inter så har laget mer grovjobbare, Zanetti, Materazzi, Stankovic m.m. Fast jag håller på Inter så ska man ändå säga att dom inte kan dribbla och spela man-to-man som spelarna i Milan.
Citera
2008-11-24, 17:33
Medlem
Spartakuss avatar
Milan - Torino

Fyfan vilken äcklig match...
Milan förtjänade att vinna... det skulle slutat 2-3 och inte 2-2. Eller 1-2. Torino hade en SJÄLVKLAR hands i straffområdet som inte blåstes av för... Sen blir det samma sak i Milans straffområde och då blir det avblåst såklart. Domarjävel.
Citera
2008-11-24, 18:32
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spartakus
Milan förtjänade att vinna... det skulle slutat 2-3 och inte 2-2. Eller 1-2. Torino hade en SJÄLVKLAR hands i straffområdet som inte blåstes av för... Sen blir det samma sak i Milans straffområde och då blir det avblåst såklart. Domarjävel.

Sen hade Kakan brännt straffen?
Citera
2008-11-24, 21:39
Medlem
Brullas avatar
Citat:

Så många gånger Milan har vunnit på felaktiga straffar var det väl på tiden att det här skedde
Citera
2008-11-24, 21:57
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:

Äh, 2-2 borta mot Torino är inte för jävla illa.. De är ju fortfarande bra med.. Men de känns ändå som att det är lite sånna här poängtapp som faktiskt avgöra i slutändan..
Citera
2008-11-24, 22:36
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Med Camo,Buffon och Trezeguet tillbaka är Juve en kraft. Lägg därtill att Nedved är pånyttfödd och att Del Piero är, tja, Del Piero samt att Legrottaglie/Chellini är Italiens bästa mittblock (efter Samuel,Cordoba möjligen) och det blir snarare jävligt naivt att räkna bort dem som potentiella vinnare av hela alltet.

Snarare jävligt naivt att kalla Legrottaglie/Chellini Italiens bästa mittbackspar bakom Cordoba/Samuel.

Är Nedved pånyttfödd, förresten? Jag måste ha missat det.
Citera
2008-11-24, 22:41
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Snarare jävligt naivt att kalla Legrottaglie/Chellini Italiens bästa mittbackspar bakom Cordoba/Samuel.

Isf är han pånyttfödd med en tredelad knäskål! ^^

Läste det på wiki för lite sen att hans knäskål skulle vara det ;O
Citera
2008-11-25, 11:07
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson

Nedved har varit ganska enastående stundtals i år. Det märks knappast att han är 36. Han löper som om han vore 15 år yngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in