Citat:
Ursprungligen postat av De Miro
Haha det är sant, det är skönt att följa Serie A nu. Visst kommer det att gå tyngre förr eller senare men trenden vänder inte mot Bologna i helgen.
Kul med tanke på hur det lät från många romanistas håll innan den här säsongen, även här på FB.
Rocchi är väl även han tillbaka i spel nu?
Visst kommer det göra det, men jag tror att om vi förstärker backlinjen ytterligare(helst med en mittback i hög klass) under våren så har vi en riktigt fin bredd i truppen och kan lätt vara högt upp och slåss. Inte om scudetton kanske, men utan tvekan om en europaspel-plats. Dock är jag sjukt orolig inför derbyt. Känns som det skulle vara ganska typiskt att vi förlorar det nu när det går bra för oss och åt helvete för roma.
Verkligen, förstår dock inte hur dom kunde ha så mycket luft. Värvningar som Riise får ju inga höjda ögonbryn...
Är han? Jag har inte sett något speciellt om honom. Blir väll ett angenämt problem för Herr Delio Rossi.
------Zárate--Rocchi
----------Pandev
Foggia---Brocchi/Ledesma---Mauri
Brocchi eller Ledesma då, inte båda. Tveksamt om Delio Rossi går ner på en trebackslinje. Ska bli intressant att se hur han formerar laget mot Bologna.