2008-12-06, 15:49
Medlem
Rocky69s avatar
Det lär ju inte vara Gattuso i alla fall.

Nu kommer väl katolska kyrkan (maffian) vända upp och ner på varenda sten och kräva att ligan stängs under utredning.
Hysteriskt roligt med tanke på hur sjukt religiöst det där landet är och vilka machomän italienarna är.

http://www.fotbollsexpressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1394246/gayutspelet-som-skakar-fotbolls-italien
Citera
2008-12-06, 16:07
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Nu kommer väl katolska kyrkan (maffian) vända upp och ner på varenda sten och kräva att ligan stängs under utredning.
Hysteriskt roligt med tanke på hur sjukt religiöst det där landet är och vilka machomän italienarna är.

http://www.fotbollsexpressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1394246/gayutspelet-som-skakar-fotbolls-italien

Äh, vi kan ju skippa spekulationerna och räkna upp dem, som man med säkerhet kan fastställa, är gay!
  1. Ambrosini, som missade till större delen av säsongen och VM på grund av sin "skada" hmm, undra va de va för skada.
  2. Nicolás Burdisso, nånting måste han ju va bra på.. Och inte är det fotboll iaf!
  3. Olof Mellberg, rök ihop med Freddie under träningen tidigare under ett mästerskap, uppenbarligen väcktes det minnen till liv, om att Olof brukar ta till lite väl brutala metoder, speciellt kvällen innan..

Så, där har ni sanningen! Inga lösa spekulationer nu va :P
Citera
2008-12-06, 16:23
Medlem
4522s avatar
Buffon ligger ganska nära till hands. Kladdar på med och motspelare vid varje tillfälle som bjuds.
Citera
2008-12-06, 18:29
Medlem
P.Gs avatar
Hur fan kan Sorrentino rädda Brighis friläge där? Helt klart det mest sinnessjuka jag har sett i målvaktsväg på ett bra tag.
Citera
2008-12-06, 20:16
Medlem
pirates avatar
Satan sicken tuff match det var mellan Chievo och Roma, hårda tacklingar och flera gula kort plus en utvisad roma-spelare. Bra match dock och målet var ganska fint oxå.
Citera
2008-12-06, 20:17
Medlem
Pumpkings avatar
4:e raka segern för Roma i ligan, och vi är på väg uppåt! Känns som att vi står still i tabellen efter varje seger, men det är eftersom det är så tjockt med lag, och typ lika mycket poäng, så tar det sin tid att avancera.. Men med den nyvunna formen och stundande spelschemat, så bör vi iaf kunna ligga på topp 8 innan juluppehållet, och det hade ju varit fantastiskt, med tanke på vilken horribel inledningen vi haft ;/

ROMA MOT TOPPEN! ;D

Btw, Grattis Ménez till ditt första mål i klubben, det kommer bli fler, och det var riktigt snyggt dessutom!
Citera
2008-12-06, 20:23
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Jag tror snarare på 0-1 genom Taddei/Perotta och att Doni får göra en superräddning på tilläggstid..

Spikade resultatet, och även spelartypen som gjorde mål.. Jag känner mitt Roma
Citera
2008-12-06, 20:33
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Ponera att skiten eskalerar och stora italienska namn avslöjas leva dubbelliv, vad tror ni då händer? Jo de azurblå kommer bli något jävla bögikon lag och folk kommer springa runt med Italien flaggor på Stockholm Pride osv.
Målar iofs upp värsta tänkbara scenario men känner mig jävligt äcklad av hela saken.

Ikväll avgör förövrigt "Mini Messi" Zarate. Hade varit fint för spänningen i ligan.
Citera
2008-12-06, 20:38
Medlem
pirates avatar
Fan vad gött Inter 1-0 just nu mot Lazio efter att Samuel nickat in bollen.
Citera
2008-12-06, 20:52
Medlem
Citat:

Har bara sett några inhopp av Menez i år, men han är väl mer den artistiska spelartypen.
Antar att du menar att någon lite mer "doldisaktig" skulle göra mål, annars förstår jag inte.

Fick Menez spela från start idag? Tycker han har sett spännande ut de gångerna jag har sett honom.
Citera
2008-12-06, 20:54
Medlem
Masingas avatar
Citat:

wow va du är kunnig
Citera
2008-12-06, 20:57
Medlem
Masingas avatar
Zlatan är totalt ofarlig på hörnor offensivt, men defensivt så lyckas han ofta nicka bort dom. Varför så värdelös framåt, alltid taskig placering på hörnorna. Begriper faktiskt inte det här.

edit: va i helvete vilken pass av Ibra
Senast redigerad av Masinga 2008-12-06 kl. 20:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in