2008-11-25, 11:44
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Snarare jävligt naivt att kalla Legrottaglie/Chellini Italiens bästa mittbackspar bakom Cordoba/Samuel.

Är Nedved pånyttfödd, förresten? Jag måste ha missat det.

Vad är det för jävla svar? Släng fram lite bättre mittbackspar då. Och ja Nedved har varit grym iår.
Citera
2008-11-25, 11:47
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Vad är det för jävla svar? Släng fram lite bättre mittbackspar då. Och ja Nedved har varit grym iår.

Håller med, det är utan tvekan Serie A:s näst bästa mittbackspar. Mexes - Juan/Panucci är bra på pappret men har spelat ganska uselt fram till derbyt.
Citera
2008-11-25, 12:01
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Håller med, det är utan tvekan Serie A:s näst bästa mittbackspar. Mexes - Juan/Panucci är bra på pappret men har spelat ganska uselt fram till derbyt.

Visst är det så. Man skulle väl gärna säga att både Nesta-Maldini och Juan-Mexes är bättre än Chiellini-Legrottaglie.. Men då de två förstnämda paren, ständigt är skadade, eller bara allmänt gamla, så går ju faktiskt Juventusbackarna förbi i dagsläget.

Sen att Cordoba/Samuel/Materazzi är bäst, är väl kanske det som i dagsläget är mest självklart. Även om deras bäst före datum har gått ut, så håller de bra klass. Ska Inter vinna CL-guld, ska de göra det i år.. nästa år är det för sent.
Citera
2008-11-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Sen att Cordoba/Samuel/Materazzi är bäst, är väl kanske det som i dagsläget är mest självklart. Även om deras bäst före datum har gått ut, så håller de bra klass. Ska Inter vinna CL-guld, ska de göra det i år.. nästa år är det för sent.

Du bygger den åsikten på att mittbackarna är för gammla nästa säsong? Samuel är 30(lika ung som Ferdinand, Carvalho och Puyol t.ex.) och Cordoba är 32.
Citera
2008-11-25, 12:32
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Du bygger den åsikten på att mittbackarna är för gammla nästa säsong? Samuel är 30(lika ung som Ferdinand, Carvalho och Puyol t.ex.) och Cordoba är 32.

Materazzi 35 osv.. Ja, men Samuel t ex har ju varit skadad en hel del, och det är klart att de redan nått sin pik, Samuel höll ju t ex högre klass för några år sen än vad han gjort på sistone. Men om okej, 31 och 33 är väl inte direkt nån förödande ålder på mittbackar, så jag får väl ändra min åsikt och säga att de förmodligen håller för toppfotboll även nästa säsong.
Citera
2008-11-25, 19:58
Medlem
Burdissos avatar
Tydligen så kommer Inter - Napoli bara få ses av dom som har säsongs kort, Finns det någon chans att man kan skaffa biljet endå.
Citera
2008-11-25, 20:16
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Materazzi 35 osv.. Ja, men Samuel t ex har ju varit skadad en hel del, och det är klart att de redan nått sin pik, Samuel höll ju t ex högre klass för några år sen än vad han gjort på sistone. Men om okej, 31 och 33 är väl inte direkt nån förödande ålder på mittbackar, så jag får väl ändra min åsikt och säga att de förmodligen håller för toppfotboll även nästa säsong.

Annars är det bara att skicka in Chivu. Dock tycker jag inte att Inters försvar är lika bra utan Cordoba. Sällsynt med så kompletta mittbackar som han. Finns väl bara Perea och Richards som är lika snabba mittbackar i världen.
Citera
2008-11-25, 20:19
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burdisso
Tydligen så kommer Inter - Napoli bara få ses av dom som har säsongs kort, Finns det någon chans att man kan skaffa biljet endå.

Du kan ju alltid streama från datorn om det är så...
Citera
2008-11-25, 20:53
Medlem
Burdissos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Du kan ju alltid streama från datorn om det är så...

Jag kommer befinna mig i milano i 1 vecka. Hade köpt biljetter från Ticnet, Men nu så får tydligen bara folk som bor i milano och har säsongskort kolla på matchen. Matchen är en högrisk match tydligen. Men jag har hört man man kan låta nån som bor i milano köpa ut en biljet så ska det inte vara några problem.
Senast redigerad av Burdisso 2008-11-25 kl. 20:56.
Citera
2008-11-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burdisso

Köp biljetten på plats. Har alltid gått bra för mig när jag har varit där .
Citera
2008-11-25, 23:51
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurvaNord88
Köp biljetten på plats. Har alltid gått bra för mig när jag har varit där .

Nu har du antagligen missat de nya regelsystemet som satts i kraft iår, där rutinerna kring biljettsystemet blivit bra mycket mer komplicerat.
Citera
2008-11-26, 00:26
Medlem
Burdissos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Nu har du antagligen missat de nya regelsystemet som satts i kraft iår, där rutinerna kring biljettsystemet blivit bra mycket mer komplicerat.

Enligt folk jag har snackat med så är det bara att låta någon milano bo köpa ut biljett till dig, Men om man har otur så kollar dom pass o vill veta exakt vart man bor då blir det klurigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in