2009-01-05, 07:12
  #709
Medlem
Fauntleroys avatar
Jag ska dra ut med kameran och plåta lite för folket här, så får ni se! Spekulationer och sånt orkar jag inte ta nu...jobbig natt
Citera
2009-01-05, 16:22
  #710
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
WIT, Usuck, Miz och Ice var 1 crew som hette FC-CE. Men du har helt rätt i det du säger. Miz och Ice var CE och WIT och Usuck var FC.

ER17 Har ju varit rellativt aktiv mellan Maj och Agusti,
Med olika crew, MFC, MSG och RCE.

Men nu består RCE endast av SNAFR, CASR och 1 alt 2 killar från göteborg.
ER17 är tyvär inte aktiv längre.

Jag förstår inte hur du kan hålla reda på alla dessa toys?
Vadå ER17 relativt aktiv mellan Maj och Augusti? Jag har knappt sett några tags av killen? Är det jag som inte sett mig omkring eller syns killarna knappt?
Citera
2009-01-05, 17:26
  #711
Medlem
albostyles avatar
Nu skiter jag i writers från Göteborg men hur jävla smart tror ni det är att sitta och säga vem som är med i vilket gäng? Fan ni är helt jävla insnöade i eran internet graffiti, tänk till lite.
Citera
2009-01-05, 18:25
  #712
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Nu skiter jag i writers från Göteborg men hur jävla smart tror ni det är att sitta och säga vem som är med i vilket gäng? Fan ni är helt jävla insnöade i eran internet graffiti, tänk till lite.
Crew betyder inte gäng, varför är det så farligt att dra spekulationer om vilket crew en målare är med i?
Graffiti är ju trots allt ingen organiserad brottslighet med transporter eller någonting.
Som Necrodomus nästan skrev,
Bjud på lite bilder ifrån Skåne så blir vi alla glada
Citera
2009-01-05, 18:40
  #713
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Jag förstår inte hur du kan hålla reda på alla dessa toys?
Vadå ER17 relativt aktiv mellan Maj och Augusti? Jag har knappt sett några tags av killen? Är det jag som inte sett mig omkring eller syns killarna knappt?

ER17 Cirkulerar mycket i fosie/hylie. Under sommaren rörde jag mig väldigt mycket i både fosie och hylie. Om du går längs linjen från persborg till lockarp ser du fullt av ER17. Har också en vän i samma trappa som han bor/bodde i under sommaren. Man kunde se ganska mycket färg spill/tags i trappan.
Men det är ju konstigt att du inte sätt något av han. Har för mig att han körde lite i stan/värnhem/möllan. Men vem vet
Citera
2009-01-05, 18:45
  #714
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
RFK är väl också ett crew som dök upp 2008? Inte för att jag sett speciellt mycket av dem utanför lindeborgsområdet.

RFK är ett crew. Jag blir inte helt klok på om erol är en writer eller ett crew.
Nous därimot tror jag är en writer. Sak samma med Orin.
Det ända jag sett av RFK är några ynka tags. (Troligt viss någon/några som har anknytning till lindeborg på något/några sätt.)
Citera
2009-01-05, 23:46
  #715
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
ER17 Cirkulerar mycket i fosie/hylie. Under sommaren rörde jag mig väldigt mycket i både fosie och hylie. Om du går längs linjen från persborg till lockarp ser du fullt av ER17. Har också en vän i samma trappa som han bor/bodde i under sommaren. Man kunde se ganska mycket färg spill/tags i trappan.
Men det är ju konstigt att du inte sätt något av han. Har för mig att han körde lite i stan/värnhem/möllan. Men vem vet

Självklart har jag sett lite av det han har gjort, någon ynka tag men och något T-up men knappt något mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
RFK är ett crew. Jag blir inte helt klok på om erol är en writer eller ett crew.
Nous därimot tror jag är en writer. Sak samma med Orin.
Det ända jag sett av RFK är några ynka tags. (Troligt viss någon/några som har anknytning till lindeborg på något/några sätt.)

Erol är en writer, Nous var ett crew som för cirka 1,5-2 år sedan bestod av Erol och folk ur nuvarande MRD. Orin är en writer som bytte tag efter en kort period och skriver nu något annat. Bara för att klargöra
Citera
2009-01-06, 11:12
  #716
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Erol är en writer, Nous var ett crew som för cirka 1,5-2 år sedan bestod av Erol och folk ur nuvarande MRD. Orin är en writer som bytte tag efter en kort period och skriver nu något annat. Bara för att klargöra

Tack för svaret!! Kul att veta lite om writers från samma område.
Men rätta mej om jag har fel. Erol & Orin var väl med i Nous / Rfk.
Eller var det bara hookande? Vilka är det från MRD som var med i Erol.
(Dildo & Fubik?) Såg en tag i lindeborg centrum för ett år sedan där det stod
ALA LUND * EROL. Vem/vilka var/är ALA Lund? Jag är inte säker men jag tror Fubik är från kirseberg. Så Erol dom måste ju ha något med lindeborg att göra.
Citera
2009-01-06, 14:00
  #717
Medlem
Smygrökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
Tack för svaret!! Kul att veta lite om writers från samma område.
Men rätta mej om jag har fel. Erol & Orin var väl med i Nous / Rfk.
Eller var det bara hookande? Vilka är det från MRD som var med i Erol.
(Dildo & Fubik?) Såg en tag i lindeborg centrum för ett år sedan där det stod
ALA LUND * EROL. Vem/vilka var/är ALA Lund? Jag är inte säker men jag tror Fubik är från kirseberg. Så Erol dom måste ju ha något med lindeborg att jag göra.
Jag kan be Dildo svara här.
__________________
Senast redigerad av Smygrökarn 2009-01-06 kl. 14:13.
Citera
2009-01-06, 14:41
  #718
Medlem
Fauntleroys avatar
Nous och MRD har ingenting att göra med varandra förutom att Fubik kände en därifrån för ett antal år sedan. Nous är feta toys. /hälsningar Guine * MRD
Citera
2009-01-06, 15:27
  #719
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
Tack för svaret!! Kul att veta lite om writers från samma område.
Men rätta mej om jag har fel. Erol & Orin var väl med i Nous / Rfk.
Eller var det bara hookande? Vilka är det från MRD som var med i Erol.
(Dildo & Fubik?) Såg en tag i lindeborg centrum för ett år sedan där det stod
ALA LUND * EROL. Vem/vilka var/är ALA Lund? Jag är inte säker men jag tror Fubik är från kirseberg. Så Erol dom måste ju ha något med lindeborg att göra.

Erol och Orin Var med i Nous, gick vidare och startade rfk. Orin finns inte mer då han bytat tag. Ingen aning vad ALA LUND är för någonting faktiskt..
Erol är fortfarande en målare och inget crew så dildo och fubik har aldrig varit där..
Kommenterar inte från vilket område Fubik är ifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Nous och MRD har ingenting att göra med varandra förutom att Fubik kände en därifrån för ett antal år sedan. Nous är feta toys. /hälsningar Guine * MRD

Om du är med i MRD så borde du veta att Fubik och Erol startade Nous för cirka två år sedan. Innan dess hade dom två olika crew tillsammans så snacka inte om du inte vet.. Har för mig att en annan ur nuvarande MRD också var med i Nous, nämner inte tags där
__________________
Senast redigerad av hyperaktivtbarn 2009-01-06 kl. 15:29.
Citera
2009-01-06, 15:57
  #720
Medlem
Fauntleroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Om du är med i MRD så borde du veta att Fubik och Erol startade Nous för cirka två år sedan. Innan dess hade dom två olika crew tillsammans så snacka inte om du inte vet.. Har för mig att en annan ur nuvarande MRD också var med i Nous, nämner inte tags där
Fubik var med i nous för 2 år sen och det vet jag. Ingen av oss andra har med nous att göra. Detta var längesen och jag fattar inte varför du tar upp dom. Pisskuka pratet om dom nu, gott nytt år /guine * MRD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in