Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
ER17/WIT dök upp och gjorde sitt intryck på scenen. Likaså CE.
WIT, Usuck, Miz och Ice var 1 crew som hette FC-CE. Men du har helt rätt i det du säger. Miz och Ice var CE och WIT och Usuck var FC.
ER17 Har ju varit rellativt aktiv mellan Maj och Agusti,
Med olika crew, MFC, MSG och RCE.
Men nu består RCE endast av SNAFR, CASR och 1 alt 2 killar från göteborg.
ER17 är tyvär inte aktiv längre.