2009-08-15, 14:37
  #1309
Medlem
Disembowlers avatar
Finns det inga bra fotologgar från lund?

Jag skulle gärna se en som dokumenterar ofta om vad som händer på streetnivå.


Nämn inte dessa då jag redan känner till dem.


whitegypsies
bdoubleoeff
dinma
skanebre
frankswieners
schmicro
floerpoer
ice_drops
fyfarao
habiten
farsan
dopefiendz
smakenesombaken
buffel
ganja4sale
shstreets
youknowwhoandwhy
bruzie
scanias_finest
givemepearls
nyakramar
herrballerina
matilund
foeprc
lundc
eakthefreak
cubeis
ouisone
thugoone
rbc_wal
roekcrew
roycer
corunit
figur046
surrgang

(Jag vet vissa är totalt toyiga, men de finns i allafall i min lista).
Citera
2009-08-16, 02:18
  #1310
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Iaked har väll ändå Lunds tradigaste stil, hur enformiga tags som helst.




Tags ska ju se i princip likadana ut hela tiden, det är ju ens egna trademark så att säga. Iaked är inte från lund heller, http://www.fotolog.com/buffersenemy . Vettig stil har han i alla fall.
Citera
2009-08-17, 00:34
  #1311
Medlem
Ser massa Gerilla tags i Lund... Såg även att MRD kört över en eller två, gillade deras grejor innan men känns som de tappar nu för tiden ?
Citera
2009-08-18, 03:04
  #1312
Medlem
hehe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Ser massa Gerilla tags i Lund... Såg även att MRD kört över en eller två, gillade deras grejor innan men känns som de tappar nu för tiden ?
vad menar du?
Citera
2009-08-19, 01:14
  #1313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
vad menar du?


Jo, jag såg att någon i MRD dragit över minst två Gerilla-tags.
Citera
2009-08-19, 20:40
  #1314
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Jo, jag såg att någon i MRD dragit över minst två Gerilla-tags.


Och därför gillar du dom inte längre eller?
Citera
2009-08-19, 20:50
  #1315
Medlem
csnordens avatar
Finns Stö kvar i skåne?Dom var här i östergötland och körde jävligt mycket för runt två år sen.Hehe bara kul och veta om dom kör fortfarande?
Citera
2009-08-19, 22:12
  #1316
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csnorden
Finns Stö kvar i skåne?Dom var här i östergötland och körde jävligt mycket för runt två år sen.Hehe bara kul och veta om dom kör fortfarande?

Har aldrig sett STÖ varken i Malmö eller någon annan stad.

Förövrigt verkar alla crews med ÖÄÅ vara totala toys.
Citera
2009-08-19, 23:15
  #1317
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Har aldrig sett STÖ varken i Malmö eller någon annan stad.

Förövrigt verkar alla crews med ÖÄÅ vara totala toys.

skulle väl inte kalla NÄU för toys?
Citera
2009-08-20, 00:43
  #1318
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
skulle väl inte kalla NÄU för toys?

Nej, de är faktiskt ett undantag.
Citera
2009-08-20, 11:50
  #1319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Och därför gillar du dom inte längre eller?

Nje, kanske inte bara därför... För det första så gillar jag dem nästan lika mycket som förr, det är inte så att jag blänger surt på deras tags.

Förr va Alla deras tags riktigt snygga, nu känns det mer som "vi måste bli störst" .. När man såg en mrdtag för något år sedan var de alltid perfekta. Storsatsning på kvantitet? De har klart blivit större, men jag gillade nog deras gamla stil mer.

EDIT: Vad tycker ni om LiKE och 420 ?
__________________
Senast redigerad av Ligist. 2009-08-20 kl. 11:55.
Citera
2009-08-20, 13:28
  #1320
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Nje, kanske inte bara därför... För det första så gillar jag dem nästan lika mycket som förr, det är inte så att jag blänger surt på deras tags.

Förr va Alla deras tags riktigt snygga, nu känns det mer som "vi måste bli störst" .. När man såg en mrdtag för något år sedan var de alltid perfekta. Storsatsning på kvantitet? De har klart blivit större, men jag gillade nog deras gamla stil mer.

EDIT: Vad tycker ni om LiKE och 420 ?

Jag tycker om MRD eftersom att de är faktiskt en ny generation skånska målare som håller fanan högt. Bombar och hårt i Malmö och Lund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in