Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Och därför gillar du dom inte längre eller?
Nje, kanske inte bara därför... För det första så gillar jag dem nästan lika mycket som förr, det är inte så att jag blänger surt på deras tags.
Förr va Alla deras tags riktigt snygga, nu känns det mer som "vi måste bli störst" .. När man såg en mrdtag för något år sedan var de
alltid perfekta. Storsatsning på kvantitet? De har klart blivit större, men jag gillade nog deras gamla stil mer.
EDIT: Vad tycker ni om LiKE och 420 ?