2008-12-03, 21:47
  #589
Medlem
Fauntleroys avatar
Glömde säga; Hade ju kunnat lägga till lite annat där angående tågscenen men med risk för självpropps skippar jag det.
Citera
2008-12-04, 02:46
  #590
Medlem
Disembowlers avatar
Ball, har Cazp bombat i Malmö? Lundalegenden? Jag tycker att han verkar vara en galen bombare!

Kan lolihuvet ge oss lite bilder?

Tråkigt för dina grannar för övrigt.
Citera
2008-12-04, 08:03
  #591
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Glömde säga; Hade ju kunnat lägga till lite annat där angående tågscenen men med risk för självpropps skippar jag det.

haha men de blir inte självpropps att påpeka att du tillhör tåg scenen?
Citera
2008-12-04, 15:52
  #592
Medlem
Fauntleroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
haha men de blir inte självpropps att påpeka att du tillhör tåg scenen?
Jo, haha, där sköt jag mig själv lite i foten. Vilket crew låter jag förbli onämnt i alla fall
Citera
2008-12-04, 19:59
  #593
Medlem
Tycker jag sällan ser något av DKE, KC eller NER i lund längre, beror det på att pojkarna blivit män eller har folket flyttat? DKE var väll rätt unga när dem satte fart.
Citera
2008-12-04, 20:10
  #594
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huvet
Tycker jag sällan ser något av DKE, KC eller NER i lund längre, beror det på att pojkarna blivit män eller har folket flyttat? DKE var väll rätt unga när dem satte fart.

Ner e ju mkt i Malmö ,men som turist kan jag dock inte helt avgöra va som e nytt å gammalt !
Citera
2008-12-04, 20:52
  #595
Medlem
Fauntleroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huvet
Tycker jag sällan ser något av DKE, KC eller NER i lund längre, beror det på att pojkarna blivit män eller har folket flyttat? DKE var väll rätt unga när dem satte fart.
DKE är lite mindre aktivt än för, men vissa kör mycket tillsammans med EHG nuförtiden, i Malmö. Inte längesen KC diskuterades i tråden. NER diskuteras hela tiden.
Citera
2008-12-04, 21:22
  #596
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
DKE är lite mindre aktivt än för, men vissa kör mycket tillsammans med EHG nuförtiden, i Malmö. Inte längesen KC diskuterades i tråden. NER diskuteras hela tiden.



Såg tags av Dke och Kc som såg ganska nya ut när jag var i Berlin för nån månad sedan.
Citera
2008-12-04, 21:36
  #597
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
DKE är lite mindre aktivt än för, men vissa kör mycket tillsammans med EHG nuförtiden, i Malmö. Inte längesen KC diskuterades i tråden. NER diskuteras hela tiden.

Hehe, jag tror nog att DKE är mycket mer aktivt än EHG. Iallafall det senaste 2 åren.

Malmös mest aktiva crew har dock varit TRC sedan 2002.

Förresten, hur är aktiviteten bland Helsingborgs crews? Är det bara DR som kör?
Citera
2008-12-05, 00:58
  #598
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Glömde säga; Hade ju kunnat lägga till lite annat där angående tågscenen men med risk för självpropps skippar jag det.



äh, skitsnack
hade du tillhört tågscenen hade du aldrig skrivit så

bevisa det på nåt sätt så kanske ja tror dig



angående dke,kc o ner kör de ju nästan uteslutande i malmö
så det är väl inte så konstigt om de inte syns i lund lika mkt längre
Citera
2008-12-05, 02:30
  #599
Medlem
jag saknar de gamla goda dagarna! tack å go'natt!
Citera
2008-12-05, 09:44
  #600
Medlem
Disembowler skrev:
Citat:
Förresten, hur är aktiviteten bland Helsingborgs crews? Är det bara DR som kör?

DR är i vart fall det crew som målar i särklass mest (vägg) och tagar mest.
Annars målar Phish (CET) en del och Mouser (GFS, MFS) klottrar rätt duktigt.

En del nya knattar har dykt upp också.

Riktigt dött i Helsingborg för tillfället annars.

DR: http://www.fotolog.com/drcrew
Phish: http://www.fotolog.com/phish_one
Mouser: http://www.fotolog.com/mouseoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in