Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Glömde säga; Hade ju kunnat lägga till lite annat där angående tågscenen men med risk för självpropps skippar jag det.

äh, skitsnack
hade du tillhört tågscenen hade du aldrig skrivit så
bevisa det på nåt sätt så kanske ja tror dig
angående dke,kc o ner kör de ju nästan uteslutande i malmö
så det är väl inte så konstigt om de inte syns i lund lika mkt längre