2026-05-22, 19:41
Medlem
Vad hände egentligen med crewna MDR och EHG i Malmö?
Citera
2026-05-30, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKnur
Vad hände egentligen med crewna MDR och EHG i Malmö?
Mrd? Båda crewsen är nerlagda nuförtiden. Däremot finns det en & annan tjackis som reppar Ehg lite till & från har jag konstaterat
Scenen i Skåne håller på att dö ut om den inte deran har gjort det.
Citera
2026-05-30, 21:42
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezisizm
Scenen i Skåne håller på att dö ut om den inte deran har gjort det.

ABER och SNOK har varit ute och kört en del. Lite rull ser man ibland, men inga maniska bombingturnéer eller liknande som förr. SNOK är väl kanske den man ser mest?
Citera
2026-05-31, 09:19
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
ABER och SNOK har varit ute och kört en del. Lite rull ser man ibland, men inga maniska bombingturnéer eller liknande som förr. SNOK är väl kanske den man ser mest?

Ja Snok ser man en del
Citera
2026-07-02, 16:32
Medlem
Snok är fortfarande en karaktär man ser då och då, rullande runt på sin kärringcykel genom Davidshall med en kanna och några sofiero i korgen. Han fortsätter köra sitt race, och det förtjänar ändå respekt av en 50 årig tomte. Tyvärr är de flesta av dagens youngins riktigt usla och skulle lika gärna kunna gå och gräva ner sig, huvudet först.
Citera
2026-07-02, 19:22
Medlem
grekkoz1s avatar
ska vi ta kanske och hitta djupet gällande skånescenen nu mitt i sommaren när det antingen täpper till eller öppnar upp.

Jag säger så här, graffiti i all mening är fortfarande lika coolt nu [i mitt egna perspektiv] som när jag själv började måla, till och med innan jag själv började måla hade jag ett starkt öga för graffiti-text och friheten i skapandeprocessen.
MEN, det finns en jävla massa bänga människor som äter på ens egna crewmedlemmar över tid om man inte har skapat blodsband, eller så måste man hela tiden jobba för att inte finmåla någons misär som tillexempel missbrukande personer osv. SOM SAGT, vi alla har olika relationer till sitt scen-nätverk, det finns inget rätt eller fel, vi kan alla tyda människans psykotiska programmering när vi ser det färdiga slutresultatet på väggen.

2 ord om Snok, i min egen uppfattning anser jag att han har kört mer nu dom senaste 5-10 åren än vad TRC som crew lade mellan 2004-2014. Så bedriften sitter, uppenbarligen.

2 ord om scenen, kul att det körs.
Citera
2026-07-05, 02:55
Medlem
Leffe020s avatar
Alla som läser det här är jävla Toys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem