Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
På tal om det mr. Vafasen, vilka var det första i Krstd?
Jag har inte varit så mycket i trakten men förutom er så har jag sett lite mongo/days/senap/balo/FR/spel av de som är värda att nämna. Dock antar jag att scenen borde funnits där långt tidigare. Fanns det aktivitet på 80-talet?
Nä inte vad jag vet. Vet inte vilka som va först men några av dom första va Dest, Dildo, Space, Pasic o Flare. Dom första som målade tågtunneln kommer jag inte ihåg vad dom skrev men har för mig att det gjordes tidigt 90-tal. Det va lagligt de dom gjorde i tunneln. 98-99 va det som mest målare här men de va ändå inte särskilt många, liten stad vettu. Nu har jag ingen vidare koll men det ser ut att komma en ny generation vilket e roligt.