Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-10, 17:38
  #1
Medlem
Bara jag som tycker det är dött i Helsingborg ? Jag är inte själv ute och målar mycket utan sitter mest och skissar. Men jag har nog bara sett målningar av SMK och AWS. Jag vet att Helsingborg inte är en storstad, men är det inte lite målningar ?
Citera
2007-01-12, 20:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myraan
Bara jag som tycker det är dött i Helsingborg ? Jag är inte själv ute och målar mycket utan sitter mest och skissar. Men jag har nog bara sett målningar av SMK och AWS. Jag vet att Helsingborg inte är en storstad, men är det inte lite målningar ?


Mjo lite tomt, SWC börjar synas lite nu också.
Citera
2007-01-13, 02:15
  #3
Medlem
Swc?! Herregud!
Citera
2007-01-13, 04:40
  #4
Medlem
Sluta göra reklam för dig själv D.
Citera
2007-01-13, 06:13
  #5
Medlem
Nos4a2s avatar
Tycker det bara verkar finnas en handfull aktiva writers i Hbg, men ingen verkar måla mycket alls (eller så vet jag bara inte vart man skall leta) En del tags/throw-ups inne i stan och på lastbilar -a'la New York- tack vare Teak, Feno, Nuke, Aber, Est, Cheas, Shuk, Smk och Mentor (Kung av småpennor).
Swc har jag (eller ngn annan) dock aldrig sett (sluta självproppsa kiddo)
En del utomsocknes vandaler i form av AM Crew, Torme, Babbo har satt lite spår. De är f.ö grymma på sin "buffa inom 24 timmar" policy i staden.


Men vad ska vi diskutera i den här tråden? Om HBG är dött eller inte dött? Låter trist. Låtom oss istället göra detta till en bildtråd. Jag bidrar gladeligen så fort jag lagat min kamera.

PS: Kan någon i Hbg-trakten med koll förklara ett par saker för mig?
1) Vad är Gith (som syns med en treårings handstil här och var)
2) Vad är Sup (samma som ovan)
3) Vem är det som målar fiskarna?
Citera
2007-01-13, 12:15
  #6
Medlem
Det man ser mest nu tycker jag är; Swc, OKiz, Smek, aws, nork. Det är väl dom jag tycker jag ser mest av just nu.

Förövrigt är Gith (G)a (i)n (t)he (h)ood. Ett ungdomgäng med "nysvenskar".
Citera
2007-01-13, 12:27
  #7
Medlem
Mentor är grym! Resten e skit i Hbg!
Citera
2007-01-13, 15:25
  #8
Medlem
Själv har jag ingen kamera men det finns lite målningar av SMK och AWS i ett par tunnlar som leder till ett industriområde. Om någon har kamera kan man dra dit och knäppa några bilder om man orkar..
Citera
2007-01-13, 15:53
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myraan
Själv har jag ingen kamera men det finns lite målningar av SMK och AWS i ett par tunnlar som leder till ett industriområde. Om någon har kamera kan man dra dit och knäppa några bilder om man orkar..

Ska själv till Hbg inom kort, kan ju ta med kameran men var ligger dessa tunnlar?
Citera
2007-01-13, 16:50
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerArnold
Ska själv till Hbg inom kort, kan ju ta med kameran men var ligger dessa tunnlar?

Båda tunnlarna ligger vid Dalhem och båda går under österleden. Ingen aning om hur länge dem kommer sitta kvar, eller hur länge dem suttit där för det är inga tunnlar jag brukar gå igenom. Men jag knåpa ihop en karta, om den är för otydlig får du säga till.
Citera
2007-01-13, 17:03
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myraan
Båda tunnlarna ligger vid Dalhem och båda går under österleden. Ingen aning om hur länge dem kommer sitta kvar, eller hur länge dem suttit där för det är inga tunnlar jag brukar gå igenom. Men jag knåpa ihop en karta, om den är för otydlig får du säga till.

Okej, den borde duga! Tackar
Citera
2007-01-13, 18:27
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerArnold
Okej, den borde duga! Tackar

Se till och lägga upp bilderna med bara
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback