Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
jahapp skoj att man ska tillbaka till drewex och köpa snuskigt dyra cannor.
Så mycket dyrare blir det inte, 43:- st efter köp av 12 för dom nya montana black.
Vad jag fattade ska dom sluta ta in Gold om nån månad så dom kommer troligtvis ha utförsäljning av dom inom snar framtid så ligg på.
Rekommenderar verkligen Blackburkarna, hög prestanda som fan och dom luktar inte helt fel heller