2010-04-15, 17:36
  #1981
Medlem
tjockbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Till skillnad från andra crews man kan reppa hur man vill? Säger sig själv att man måste känna de man målar med.

En självklarhet att känna dem man målar med.
Citera
2010-04-19, 11:30
  #1982
Medlem
Tjena! Någon som kan bekräfta att Fatcap i malmö har fått in nytt lager på burkar? MVH/ D
Citera
2010-04-19, 17:20
  #1983
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delikat-snut
Tjena! Någon som kan bekräfta att Fatcap i malmö har fått in nytt lager på burkar? MVH/ D


Tyvärr så har Fatcap butiken i malmö stängt "tills vidare".

Om det är någon som har mer information om dom kommer öppna igen så hade det varit trevligt.
Citera
2010-04-19, 22:04
  #1984
Medlem
tjockbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Tyvärr så har Fatcap butiken i malmö stängt "tills vidare".

Om det är någon som har mer information om dom kommer öppna igen så hade det varit trevligt.

De säger nästa vecka. Men det har de sagt sedan påsk så det är ju jävligt oklart men man får inte sluta hoppas
Citera
2010-04-20, 15:23
  #1985
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockbock
De säger nästa vecka. Men det har de sagt sedan påsk så det är ju jävligt oklart men man får inte sluta hoppas

Samma var där för ett tag sen och de sa att det skulle komma in nästa vecka men vafan de snackar nog bara..
Citera
2010-04-21, 19:26
  #1986
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
Samma var där för ett tag sen och de sa att det skulle komma in nästa vecka men vafan de snackar nog bara..

Butiksinnehavaren hade tydligen sagt till en bekant att dom inte går runt så dom ska bli tvungna att stänga ner. Verkar ju inte bättre än att det är sanningen dessvärre..
Citera
2010-04-21, 19:32
  #1987
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Butiksinnehavaren hade tydligen sagt till en bekant att dom inte går runt så dom ska bli tvungna att stänga ner. Verkar ju inte bättre än att det är sanningen dessvärre..

jahapp skoj att man ska tillbaka till drewex och köpa snuskigt dyra cannor.
Citera
2010-04-22, 09:33
  #1988
Medlem
pyro860s avatar
Har JailBird fått in nya kannor ni som varit där?

Tänker mest på krom och svart samt terror..
Citera
2010-04-22, 09:40
  #1989
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
jahapp skoj att man ska tillbaka till drewex och köpa snuskigt dyra cannor.

Så mycket dyrare blir det inte, 43:- st efter köp av 12 för dom nya montana black.
Vad jag fattade ska dom sluta ta in Gold om nån månad så dom kommer troligtvis ha utförsäljning av dom inom snar framtid så ligg på.

Rekommenderar verkligen Blackburkarna, hög prestanda som fan och dom luktar inte helt fel heller
Citera
2010-04-22, 17:29
  #1990
Medlem
Jag vill ha Belton, inte Montana
Citera
2010-04-22, 18:43
  #1991
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Har JailBird fått in nya kannor ni som varit där?

Tänker mest på krom och svart samt terror..


Dom har fått in de mesta förutom Krom och dem breda balltip-pennorna vad jag vet, var där idag o kollade läget^^
Citera
2010-04-22, 19:53
  #1992
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
jahapp skoj att man ska tillbaka till drewex och köpa snuskigt dyra cannor.

Finns även Sabotaz burkarna på Smålands nation i Lund, kostar 35kr styck. Dock är dom ju även dom sämsta burkarna som är tillgängliga, vissa cans är schyssta vissa mindre schyssta. Dom luktar även lite skit och har lite dåligt tryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in