Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
De nya pågatågen är de samma som de vikarierande pågatågen ?
Isf kommer de måla om de vikarierande pågatågen eller vad händer med dem i december ?
Nej det är inte samma , dom kommer antagligen försvinna så småningom när skånetrafiken inte längre har brist på pågatåg.