2010-10-19, 16:48
  #2581
Medlem
Smygrökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
De nya pågatågen är de samma som de vikarierande pågatågen ?
Isf kommer de måla om de vikarierande pågatågen eller vad händer med dem i december ?
Nej det är inte samma , dom kommer antagligen försvinna så småningom när skånetrafiken inte längre har brist på pågatåg.
Citera
2010-10-22, 16:56
  #2582
Medlem
Disembowlers avatar
På tal om den nya pågan. Det stod en ny påga vid Euromaint med en röd CHA panel igår.
Citera
2010-10-22, 18:35
  #2583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
På tal om den nya pågan. Det stod en ny påga vid Euromaint med en röd CHA panel igår.

Jaaaa! Så rätt!
Har bara gått och väntat på en panel på de nya pågatågen! :'D
Citera
2010-10-22, 20:24
  #2584
Medlem
Dinitrols avatar
Kör dke förtfarande? Vilka är aktiva?
Citera
2010-10-22, 22:17
  #2585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Kör dke förtfarande? Vilka är aktiva?
aktiva och aktiva, men wank och rack kör väl då och då iallafall?
Citera
2010-10-22, 22:54
  #2586
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
aktiva och aktiva, men wank och rack kör väl då och då iallafall?

Fast de reppar väl inte Dke aktivt iaf inte vad jag har sett. Dessutom så sitter väl rack inne ?
Citera
2010-10-22, 23:05
  #2587
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
Fast de reppar väl inte Dke aktivt iaf inte vad jag har sett. Dessutom så sitter väl rack inne ?
aa
Citera
2010-10-22, 23:06
  #2588
Medlem
Det här är lite offtopic men tänker fråga ändå, har sett en hel del BLOW målningar och tags i malmö men även i köpenhamn. Flera av dessa har signats med både BLOW och TRC vilket får mig att tro det finns en connection dessa emellan. Nån som vet lite mer kring det här?

Och var härstammar BLOW crew ifrån egentligen? Är inte det ett tyskt crew i grunden? Har ju sett flertalet panels från diverse tyska städer med BLOW målningar så känslan säger att det är startat där.
Citera
2010-10-23, 00:01
  #2589
Medlem
ugvyfc1s avatar
Blow är en målare i TRC.
__________________
Senast redigerad av ugvyfc1 2010-10-23 kl. 00:18.
Citera
2010-10-23, 00:39
  #2590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Blow är en målare i TRC.

Har han gjort alla dessa målningar själv då eller?

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_non-legal_dsc_3825.jpg

Tror nog mer på att det är ett crew faktiskt
__________________
Senast redigerad av flamingoo 2010-10-23 kl. 00:44.
Citera
2010-10-23, 01:57
  #2591
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Har han gjort alla dessa målningar själv då eller?

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_non-legal_dsc_3825.jpg

Tror nog mer på att det är ett crew faktiskt



Blow är inte ett crew, han är som tidigare nämnt en målare i TRC.
Citera
2010-10-23, 03:42
  #2592
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Har han gjort alla dessa målningar själv då eller?

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_street_graffiti/malmo_graffiti_non-legal_dsc_3825.jpg

Tror nog mer på att det är ett crew faktiskt

Nepp han har bara ballar av stål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in