2010-04-22, 20:13
  #1993
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Finns även Sabotaz burkarna på Smålands nation i Lund, kostar 35kr styck. Dock är dom ju även dom sämsta burkarna som är tillgängliga, vissa cans är schyssta vissa mindre schyssta. Dom luktar även lite skit och har lite dåligt tryck.
funkar bra att bomba med och kötta på med t-tups iaf
Citera
2010-04-22, 20:52
  #1994
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
funkar bra att bomba med och kötta på med t-tups iaf
hatar dem så jävla mycket. Går ju fan inte o flara med. O sånt tattigt jävla tryk såd e tar 1 timme o köra 1 meter linje. USCH, luktar gör de också.
Citera
2010-04-22, 21:12
  #1995
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Så mycket dyrare blir det inte, 43:- st efter köp av 12 för dom nya montana black.
Vad jag fattade ska dom sluta ta in Gold om nån månad så dom kommer troligtvis ha utförsäljning av dom inom snar framtid så ligg på.

Rekommenderar verkligen Blackburkarna, hög prestanda som fan och dom luktar inte helt fel heller

Drewex säljer för 40 kroner stycket för montana gold har fortarande alla kulörer kvar men skulle skynda mig innan det är slut !
Citera
2010-04-23, 11:56
  #1996
Medlem
Graffitiovanmolnen har startat upp en ny fotolog, ser lovande ut.

http://www.fotolog.com/ovanmolnen
Citera
2010-04-23, 15:45
  #1997
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Graffitiovanmolnen har startat upp en ny fotolog, ser lovande ut.

http://www.fotolog.com/ovanmolnen


Nej! sånna floggar med bra bilder på tåg o väggar borde hålla sig borta ifrån fotologs lågupplösta bildförhållanden, fixa flickraccount istället!

Jag har ej flog, så nån får skriva det till honom, nu!
Citera
2010-04-24, 14:34
  #1998
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Nej! sånna floggar med bra bilder på tåg o väggar borde hålla sig borta ifrån fotologs lågupplösta bildförhållanden, fixa flickraccount istället!

Jag har ej flog, så nån får skriva det till honom, nu!

Håller med dig till viss del men jag antar att många fler kommer ha glädje av bilderna på floggen.
Citera
2010-04-25, 15:29
  #1999
Medlem
ugvyfc1s avatar
Det e fan helt sjukt va ays har kört mycket i Lund. Konstigt att ingen tatt upp det i denna tråden! Har de en fotolog eller kanske nån som sitter på bilder?
Citera
2010-04-25, 16:21
  #2000
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Det e fan helt sjukt va ays har kört mycket i Lund. Konstigt att ingen tatt upp det i denna tråden! Har de en fotolog eller kanske nån som sitter på bilder?

Jag såg mycket på stationen men jag är dock inte där så ofta skulle gärna vela ha händerna på några bilder
Citera
2010-04-25, 16:35
  #2001
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
Jag såg mycket på stationen men jag är dock inte där så ofta skulle gärna vela ha händerna på några bilder
Jag har sett MINST 10 st nya pieces i centrum. Hade varigt mycket uppskattat med bilder på dessa!
Citera
2010-04-25, 20:21
  #2002
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Graffitiovanmolnen har startat upp en ny fotolog, ser lovande ut.

http://www.fotolog.com/ovanmolnen


Haha det var länge sedan.
Citera
2010-04-25, 21:15
  #2003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Jag har sett MINST 10 st nya pieces i centrum. Hade varigt mycket uppskattat med bilder på dessa!
http://www.fotolog.com/skanebre/

har lagt upp på iallafall 2 st
Citera
2010-04-27, 09:03
  #2004
Medlem
Disembowlers avatar
Förresten, kul att Phuset har blivit buffat igen. Tror det var 10 år sedan sist?

Noterade förresten en annan kul sak, SYNC har bombat sjukt mycket inne på Psykiatriska Kliniken på UMAS. Dessutom finns det sprejat "Måste komma härifrån" på framsidan. Om jag inte miss rätt så led ju MC Tim av schizofreni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in