Finns även Sabotaz burkarna på Smålands nation i Lund, kostar 35kr styck. Dock är dom ju även dom sämsta burkarna som är tillgängliga, vissa cans är schyssta vissa mindre schyssta. Dom luktar även lite skit och har lite dåligt tryck.
funkar bra att bomba med och kötta på med t-tups iaf
Så mycket dyrare blir det inte, 43:- st efter köp av 12 för dom nya montana black.
Vad jag fattade ska dom sluta ta in Gold om nån månad så dom kommer troligtvis ha utförsäljning av dom inom snar framtid så ligg på.
Rekommenderar verkligen Blackburkarna, hög prestanda som fan och dom luktar inte helt fel heller
Drewex säljer för 40 kroner stycket för montana gold har fortarande alla kulörer kvar men skulle skynda mig innan det är slut !
Det e fan helt sjukt va ays har kört mycket i Lund. Konstigt att ingen tatt upp det i denna tråden! Har de en fotolog eller kanske nån som sitter på bilder?
Det e fan helt sjukt va ays har kört mycket i Lund. Konstigt att ingen tatt upp det i denna tråden! Har de en fotolog eller kanske nån som sitter på bilder?
Jag såg mycket på stationen men jag är dock inte där så ofta skulle gärna vela ha händerna på några bilder
Förresten, kul att Phuset har blivit buffat igen. Tror det var 10 år sedan sist?
Noterade förresten en annan kul sak, SYNC har bombat sjukt mycket inne på Psykiatriska Kliniken på UMAS. Dessutom finns det sprejat "Måste komma härifrån" på framsidan. Om jag inte miss rätt så led ju MC Tim av schizofreni?