2010-03-10, 22:21
  #1861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ja IFOS och DR har gått och blivit aktiva och så nått toycrew som du nämner.




Var ligger detta då?!

Ursäkta offtopic men jag måste få veta (skicka pm om ni känner för det).
Jasså bruksgatan 32? Trooor jag vet var det ligger. Låter nice, ska kika in nån dag
Har dom caps, tidningar, böcker?


De ligger som du sa på gruksgatan på nått hörn där Dom har cans, caps, ink o markers (ink. squeezers) typ, om dom har tidningar o böcker har jag ingen aning om :P Gå dit o fråga vettja C:
Citera
2010-03-10, 22:45
  #1862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izadim
De ligger som du sa på gruksgatan på nått hörn där Dom har cans, caps, ink o markers (ink. squeezers) typ, om dom har tidningar o böcker har jag ingen aning om :P Gå dit o fråga vettja C:
bra affär? värt nog att åka från Lund? bättre än fatcap/drewex?
Citera
2010-03-11, 02:29
  #1863
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izadim
De ligger som du sa på gruksgatan på nått hörn där Dom har cans, caps, ink o markers (ink. squeezers) typ, om dom har tidningar o böcker har jag ingen aning om :P Gå dit o fråga vettja C:

Mjo vet var det ligger tror jag. Hörde att dom sänkt priserna på capsen nu så får väll tralla dig

Åter till topic.
Citera
2010-03-11, 10:45
  #1864
Bannlyst
Man ser ju DR dyka upp här och där nu, coolt att dom har fläskat upp en målning på en van nära GA (Gustav Adolfs Torg) tar nämligen bussen där varenda dag i princip..


DR = Drug Related, Am I right?
Citera
2010-03-11, 12:25
  #1865
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fedzen
Man ser ju DR dyka upp här och där nu, coolt att dom har fläskat upp en målning på en van nära GA (Gustav Adolfs Torg) tar nämligen bussen där varenda dag i princip..


DR = Drug Related, Am I right?

Kan man kalla dem om man vill, Disco Rockers har jag också sett någonstans. Rätt säker på att de inte bryr sig nämnvärt.
Citera
2010-03-11, 13:26
  #1866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fedzen
Man ser ju DR dyka upp här och där nu, coolt att dom har fläskat upp en målning på en van nära GA (Gustav Adolfs Torg) tar nämligen bussen där varenda dag i princip..


DR = Drug Related, Am I right?


diskreta rebeller om man går way back
Citera
2010-03-12, 06:10
  #1867
Medlem
Schnauzers avatar
Trillade över en vägg med målningar från bland annat -97 och -99 i Kristianstad. Synd bara att det är duktigt mycket buskar i vägen för att ta nån bra bild. Kan langa upp något ändå för skojs skull!
Citera
2010-03-12, 13:51
  #1868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Trillade över en vägg med målningar från bland annat -97 och -99 i Kristianstad. Synd bara att det är duktigt mycket buskar i vägen för att ta nån bra bild. Kan langa upp något ändå för skojs skull!

Ja, absolut. Hade varit ball att se. Kunde du se vilka målare det handlar om eller var det för mycket buskar i vägen?
Hört att det skall finnas nån vägg i kristianstad med en massa gamla målningar kvar från slutet av nittiotalet, ett typ av hall of fame nånstans men har ingen aning om var väggen kan tänkas ligga. Ska försöka luska reda på det.
Citera
2010-03-12, 16:17
  #1869
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fedzen
DR = Drug Related, Am I right?

Disco Rockers
Citera
2010-03-12, 22:16
  #1870
Medlem
Stoffeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Ja, absolut. Hade varit ball att se. Kunde du se vilka målare det handlar om eller var det för mycket buskar i vägen?
Hört att det skall finnas nån vägg i kristianstad med en massa gamla målningar kvar från slutet av nittiotalet, ett typ av hall of fame nånstans men har ingen aning om var väggen kan tänkas ligga. Ska försöka luska reda på det.

Kan det vara tunneln under järnvägen vid tivoliparken du menar?
Där finns det piece från 90-talet.
Citera
2010-03-13, 13:53
  #1871
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
Citera
2010-03-13, 16:35
  #1872
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffeee
Kan det vara tunneln under järnvägen vid tivoliparken du menar?
Där finns det piece från 90-talet.

Nej, trodde inte det fanns sånt gammalt där, verkar som att det målas över hela tiden i de tunneln ju.
Stället jag hittade ligger vid idrottsplatsen/brandstationen, lovar att slänga upp bilder nästa gång jag loggar in!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in