Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Trillade över en vägg med målningar från bland annat -97 och -99 i Kristianstad. Synd bara att det är duktigt mycket buskar i vägen för att ta nån bra bild. Kan langa upp något ändå för skojs skull!
Ja, absolut. Hade varit ball att se. Kunde du se vilka målare det handlar om eller var det för mycket buskar i vägen?
Hört att det skall finnas nån vägg i kristianstad med en massa gamla målningar kvar från slutet av nittiotalet, ett typ av hall of fame nånstans men har ingen aning om var väggen kan tänkas ligga. Ska försöka luska reda på det.