Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Jag minns när jag såg en fet AMAN VIMS i trelleborg någon gång 98-99. Har dock inte varit och tittat runt i Trelleborg någon gång detta decenniet, eller förra decenniet. Tror ni att det finns lite gammalt kvar?
DrHolger, du som varit med ett tag, vem är REKA?
Sorry mitt sena svar Disembowler. Reka har jag mest sett skinny tags från den killen men ingen målning som man har lagt på minnesbanken.
Om man fortsätter längs linjen förbi eye och civil målningen mot centralen så fanns där en målning där det stod Cancer (Har för mig han som måla den mamma dog i cancer därav att han skrev så men jag är inte säker) Hur som är det någon som har en bild på den för den är lugnt den grymmast målning och ifyllning jag sett i Malmö.