2010-03-21, 19:32
  #1897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Jag minns när jag såg en fet AMAN VIMS i trelleborg någon gång 98-99. Har dock inte varit och tittat runt i Trelleborg någon gång detta decenniet, eller förra decenniet. Tror ni att det finns lite gammalt kvar?

DrHolger, du som varit med ett tag, vem är REKA?
Sorry mitt sena svar Disembowler. Reka har jag mest sett skinny tags från den killen men ingen målning som man har lagt på minnesbanken.

Om man fortsätter längs linjen förbi eye och civil målningen mot centralen så fanns där en målning där det stod Cancer (Har för mig han som måla den mamma dog i cancer därav att han skrev så men jag är inte säker) Hur som är det någon som har en bild på den för den är lugnt den grymmast målning och ifyllning jag sett i Malmö.
Citera
2010-03-21, 20:07
  #1898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
SW var några av de första som körde i Kristianstad om jag inte har fel för mig?
Så det borde ju inte vara helt omöjligt att det är 84.
Om du läste mitt inlägg så ser du att så inte e fallet.
O vi va inte några av dom första heller i Kristianstad.
Citera
2010-03-21, 21:53
  #1899
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
SW var några av de första som körde i Kristianstad om jag inte har fel för mig?
Så det borde ju inte vara helt omöjligt att det är 84.
Kan det stämma?

Citat:
Ursprungligen postat av Vafasen
Nä där står 1984 men den e knappast gjord då. Vi skrev så ibland bara på endel grejer pga boken 1984 om nån läst den. Hursomhelst dom två gjorde Rak ( Resak ) o Spar för några år sen, skitfula o jävligt snabba grejer. Kul att se ändå.

Chilen e inte från 98, den e nyare än så, vet inte när exakt. SW throwupen e spittad av Arto tydligen. Men inte av den riktige som e med i SW.


Så du var/är med i SW? Du har ingan mysiga historier om uppkomst, medlemar som kommit och gått osv? Om det nu inte är ett helt annat än det i hbg, men jag tror det är sammansatt va?
Citera
2010-03-21, 22:09
  #1900
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafasen
Om du läste mitt inlägg så ser du att så inte e fallet.
O vi va inte några av dom första heller i Kristianstad.
Ah okej, då har jag missuppfattat det då.
My bad
Citera
2010-03-21, 22:13
  #1901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kan det stämma?




Så du var/är med i SW? Du har ingan mysiga historier om uppkomst, medlemar som kommit och gått osv? Om det nu inte är ett helt annat än det i hbg, men jag tror det är sammansatt va?
Har redan skrivit endel här i tråden så gå tillbaka o kolla.
@ Gimploo, ingen fara.
Citera
2010-03-21, 23:49
  #1902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrHolger
Sorry mitt sena svar Disembowler. Reka har jag mest sett skinny tags från den killen men ingen målning som man har lagt på minnesbanken.

Om man fortsätter längs linjen förbi eye och civil målningen mot centralen så fanns där en målning där det stod Cancer (Har för mig han som måla den mamma dog i cancer därav att han skrev så men jag är inte säker) Hur som är det någon som har en bild på den för den är lugnt den grymmast målning och ifyllning jag sett i Malmö.

Här har du en bild på Cancer Piecen:
http://img692.imageshack.us/img692/9404/cancer01.jpg
Citera
2010-03-22, 01:08
  #1903
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafasen
Har redan skrivit endel här i tråden så gå tillbaka o kolla.
@ Gimploo, ingen fara.


Tackar, hittade lite interessant

Visste inte att Flare var tjej jag
Citera
2010-03-22, 09:02
  #1904
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Tackar, hittade lite interessant

Visste inte att Flare var tjej jag
Hur vet du att h*n är det då?
Citera
2010-03-22, 12:03
  #1905
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Hur vet du att h*n är det då?
https://www.flashback.org/p17484948#p17484948
Citera
2010-03-22, 12:08
  #1906
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Tackar, hittade lite interessant

Visste inte att Flare var tjej jag

hehe flare är inte tjej...
Citera
2010-03-22, 13:43
  #1907
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
hehe flare är inte tjej...
Nej har haft nöjet att träffa honom.
Och sist jag såg honom var han inte kvinna iallafall ^^
Citera
2010-03-22, 16:44
  #1908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Nej har haft nöjet att träffa honom.
Och sist jag såg honom var han inte kvinna iallafall ^^

Jodå en rejäl kvinna e de också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in