Sett en hel del Sajk-tags i Lund, är detta några grymt tunga dudes som ska sno scenen från MRD och BOOF eller är det bara någon ensam lirare som glider runt? Någon som har sett pieces?
Sett en hel del Sajk-tags i Lund, är detta några grymt tunga dudes som ska sno scenen från MRD och BOOF eller är det bara någon ensam lirare som glider runt? Någon som har sett pieces?
Sett en hel del Sajk-tags i Lund, är detta några grymt tunga dudes som ska sno scenen från MRD och BOOF eller är det bara någon ensam lirare som glider runt? Någon som har sett pieces?
toy och toy, har bara sett tags som sagt.
såg förresten en SOSW-panel på ett Öresundståg idag på Malmö C förövrigt! hur står det till med tågscenen? jag åker inte så mycket tåg vanligtvis.
toy och toy, har bara sett tags som sagt.
såg förresten en SOSW-panel på ett Öresundståg idag på Malmö C förövrigt! hur står det till med tågscenen? jag åker inte så mycket tåg vanligtvis.
Ja, den när SOSW med FUSKone grisen har rullat ngn vecka nu
La även märke till denna tag senare under veckan när jag var ute och körde, och då var den alltid röd o på ett el-skåp, verkar som han gått runt med samma canna genom Malmö o bombat varenda el-skåp.
Var han nån stor bombare back in the day och la han nån piece? Har aldrig sett mer än tags.
La även märke till denna tag senare under veckan när jag var ute och körde, och då var den alltid röd o på ett el-skåp, verkar som han gått runt med samma canna genom Malmö o bombat varenda el-skåp.
Var han nån stor bombare back in the day och la han nån piece? Har aldrig sett mer än tags.
Är det en Zip-tagg där under?
__________________
Senast redigerad av Snabeltand 2010-03-30 kl. 23:34.