2010-03-27, 23:43
  #1921
Medlem
latsomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91dasa42
de släpper fan aldrig tid o plats för Secret Wars...
kanske för att det är secret wars
Citera
2010-03-29, 15:32
  #1922
Medlem
Sett en hel del Sajk-tags i Lund, är detta några grymt tunga dudes som ska sno scenen från MRD och BOOF eller är det bara någon ensam lirare som glider runt? Någon som har sett pieces?
Citera
2010-03-29, 17:22
  #1923
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
Sett en hel del Sajk-tags i Lund, är detta några grymt tunga dudes som ska sno scenen från MRD och BOOF eller är det bara någon ensam lirare som glider runt? Någon som har sett pieces?
E de den toyen?
Citera
2010-03-29, 20:42
  #1924
Medlem
Disembowlers avatar
Varför finns det inga floggar som visar lunds scen på streetnivå?
Citera
2010-03-29, 21:31
  #1925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
Sett en hel del Sajk-tags i Lund, är detta några grymt tunga dudes som ska sno scenen från MRD och BOOF eller är det bara någon ensam lirare som glider runt? Någon som har sett pieces?
enskild writer. tror f.ö. att denna är en flicka!
Citera
2010-03-29, 21:55
  #1926
Medlem
Recapeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
enskild writer. tror f.ö. att denna är en flicka!

varför tror du hon är en tjej?,
sorry för off topic, men jag va bara tvungen.
Citera
2010-03-29, 22:15
  #1927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recaped
varför tror du hon är en tjej?,
sorry för off topic, men jag va bara tvungen.
bekantas bekanta du vet.. ne men är ganska säker på vem det är.
Citera
2010-03-30, 19:34
  #1928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
E de den toyen?
toy och toy, har bara sett tags som sagt.
såg förresten en SOSW-panel på ett Öresundståg idag på Malmö C förövrigt! hur står det till med tågscenen? jag åker inte så mycket tåg vanligtvis.
Citera
2010-03-30, 22:09
  #1929
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
toy och toy, har bara sett tags som sagt.
såg förresten en SOSW-panel på ett Öresundståg idag på Malmö C förövrigt! hur står det till med tågscenen? jag åker inte så mycket tåg vanligtvis.

Ja, den när SOSW med FUSKone grisen har rullat ngn vecka nu
Citera
2010-03-30, 22:24
  #1930
Medlem
Var ute och gick häromdagen då jag stötte på denna tagen (ENT) som jag sett många gånger tidigare
http://img40.imageshack.us/img40/1573/dsc05230q.jpg

La även märke till denna tag senare under veckan när jag var ute och körde, och då var den alltid röd o på ett el-skåp, verkar som han gått runt med samma canna genom Malmö o bombat varenda el-skåp.

Var han nån stor bombare back in the day och la han nån piece? Har aldrig sett mer än tags.
Citera
2010-03-30, 22:46
  #1931
Medlem
Snabeltands avatar
Denna sosw ni menar? http://www.fotolog.com/oeresund/21380579
(dålig bild)
Citera
2010-03-30, 22:47
  #1932
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLobba
Var ute och gick häromdagen då jag stötte på denna tagen (ENT) som jag sett många gånger tidigare
http://img40.imageshack.us/img40/1573/dsc05230q.jpg

La även märke till denna tag senare under veckan när jag var ute och körde, och då var den alltid röd o på ett el-skåp, verkar som han gått runt med samma canna genom Malmö o bombat varenda el-skåp.

Var han nån stor bombare back in the day och la han nån piece? Har aldrig sett mer än tags.
Är det en Zip-tagg där under?
__________________
Senast redigerad av Snabeltand 2010-03-30 kl. 23:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in