2009-08-12, 18:01
  #1297
Medlem
grekkoz1s avatar
Var i centrum körde dom rooftopen?
Citera
2009-08-12, 18:28
  #1298
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Var i centrum körde dom rooftopen?
Vid mårtenstorget, till vänster om systemet
__________________
Senast redigerad av Snabeltand 2009-08-12 kl. 18:33.
Citera
2009-08-13, 21:59
  #1299
Medlem
Disembowlers avatar
Itressant med denna PUSH/KC. Men jag kan faktiskt inte gissa mig till vem det är.

Å andra sidan är det ju en gammal oldskoolsnubbe som gjorde rätt mycket PUSH målningar runt i Malmö i början av 90-talet. Synd att folk inte kan sin historia och tar andras tags.
Citera
2009-08-14, 10:52
  #1300
Medlem
Gerilla är väll rätt aktiv i Lund. En massa tags i centrum iaf
Citera
2009-08-14, 14:39
  #1301
Medlem
hehe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
Gerilla är väll rätt aktiv i Lund. En massa tags i centrum iaf
Jupp man ser bara massa tags, har nån sett en gerilla piece?
Citera
2009-08-14, 15:31
  #1302
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
Jupp man ser bara massa tags, har nån sett en gerilla piece?
Såg en vid eos-hallen, kommer inte ihåg exakt var men på baksidan av ett tegel hus. Sen är det en på väster där de ska bygga flyktingläger. Mer än så tror jag inte han gjort, eller?
Citera
2009-08-14, 16:54
  #1303
Medlem
Gerillas grejer är väldigt kontroversiella, kör bara samma hela tiden i stil med "det skall vara rakt och symmetriskt", inga blaffiga/maffiga/sjuka/komiska saker. Men klart kul att det är folk som kör, har aldrig sett någon piece förutom en svart spya vid nova. Skönt att HK har börjat köra mer igen, känns som om det behövs i Lund.
Citera
2009-08-14, 17:39
  #1304
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Såg en vid eos-hallen, kommer inte ihåg exakt var men på baksidan av ett tegel hus. Sen är det en på väster där de ska bygga flyktingläger. Mer än så tror jag inte han gjort, eller?

Jag såg också den vid eos-hallen. Var ute och sprang och skulle precis dricka lite vatten, spydde nästan i en barnvagn så mycket som jag skrattade. Det är tur att han övar mycket på papper hemma får man hoppas.
Citera
2009-08-14, 19:27
  #1305
Medlem
Disembowlers avatar
Eftersom att jag inte häckar i Lund allt för ofta, finns det inga blogga som tar upp fenomenet "gerilla"?

Typ på skanebre?
Citera
2009-08-14, 21:40
  #1306
Medlem
delincuentes avatar
såg en galet snygg dke throwie av wank inne i lund idag! den kan inte ha vart många nätter gammal. langa bild om någon råkat fota den.

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&mp=%3Cpts%3E%3Cpt%20i%3D%22http% 3A//www.hitta.se/images/point.png%22%20y%3D%226177907%22%20x%3D%221336099% 22%3E%3Ct%3E%28ny%20punkt%29%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E
Citera
2009-08-15, 10:48
  #1307
Medlem
Snabeltands avatar
Iaked har väll ändå Lunds tradigaste stil, hur enformiga tags som helst.
Citera
2009-08-15, 11:17
  #1308
Bannlyst
knark knark mera knark
välkommen till skånes mark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in