Itressant med denna PUSH/KC. Men jag kan faktiskt inte gissa mig till vem det är.
Å andra sidan är det ju en gammal oldskoolsnubbe som gjorde rätt mycket PUSH målningar runt i Malmö i början av 90-talet. Synd att folk inte kan sin historia och tar andras tags.
Jupp man ser bara massa tags, har nån sett en gerilla piece?
Såg en vid eos-hallen, kommer inte ihåg exakt var men på baksidan av ett tegel hus. Sen är det en på väster där de ska bygga flyktingläger. Mer än så tror jag inte han gjort, eller?
Gerillas grejer är väldigt kontroversiella, kör bara samma hela tiden i stil med "det skall vara rakt och symmetriskt", inga blaffiga/maffiga/sjuka/komiska saker. Men klart kul att det är folk som kör, har aldrig sett någon piece förutom en svart spya vid nova. Skönt att HK har börjat köra mer igen, känns som om det behövs i Lund.
Såg en vid eos-hallen, kommer inte ihåg exakt var men på baksidan av ett tegel hus. Sen är det en på väster där de ska bygga flyktingläger. Mer än så tror jag inte han gjort, eller?
Jag såg också den vid eos-hallen. Var ute och sprang och skulle precis dricka lite vatten, spydde nästan i en barnvagn så mycket som jag skrattade. Det är tur att han övar mycket på papper hemma får man hoppas.