2010-09-21, 20:02
  #2497
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
http://www.fotolog.com/feministjavisst/44988731

Det är Chips, Ja Chips är tjej disem, och de är med i 5-in med Since. De känner boof snubbarna, Boof kommenterade på första bilden (bdoubleoeff). Och känner obv MRD med, de skrev ju MRD innan iaf.
Citera
2010-09-21, 20:44
  #2498
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-La-Revolucion-Motherfucker.
http://www.fotolog.com/feministjavisst/44988731

Det är Chips, Ja Chips är tjej disem, och de är med i 5-in med Since. De känner boof snubbarna, Boof kommenterade på första bilden (bdoubleoeff). Och känner obv MRD med, de skrev ju MRD innan iaf.
Hade inte du slutat skriva i denna tråden?
Citera
2010-09-21, 22:41
  #2499
Medlem
koettbullars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
kan bekräfta att MOOR lagt över ARLN-målningen. jävligt tråkigt faktiskt, gammal legend i höör.
okej, de va ju tråkigt. de va en riktigt goo målning
Citera
2010-09-21, 22:51
  #2500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-La-Revolucion-Motherfucker.
http://www.fotolog.com/feministjavisst/44988731

Det är Chips, Ja Chips är tjej disem, och de är med i 5-in med Since. De känner boof snubbarna, Boof kommenterade på första bilden (bdoubleoeff). Och känner obv MRD med, de skrev ju MRD innan iaf.

ingen av dom skrev mrd innan..... kolla upp saker innan du skriver



Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
kan bekräfta att MOOR lagt över ARLN-målningen. jävligt tråkigt faktiskt, gammal legend i höör..



Håller med! Fett onödigt.
Citera
2010-09-22, 09:11
  #2501
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
kan bekräfta att MOOR lagt över ARLN-målningen. jävligt tråkigt faktiskt, gammal legend i höör.

Träffade Arln på tåget för ca ett halv år sen.Han tränar tydligen väldigt mycket. Det är riktigt konstigt mycket muskler den killen har jämfört med resten av kroppen. Men iaf så har han lagt graffen på hyllan.
Så det kanske till och med var den sista arln målning längst linjen som Moor drog över.
Citera
2010-09-22, 13:41
  #2502
Medlem
Någon som en bild på ARLN målningen? Förövrigt tycker jag att MOOR lägger sjukt feta grejer, väldigt aktiv har han också varit nu på senare tiden!

MOOR http://img46.imageshack.us/img46/5223/p1010003rx.jpg
Citera
2010-09-22, 14:58
  #2503
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Hade inte du slutat skriva i denna tråden?
Sa jag det? Jag skulle sluta skriva saker som inte tillhörde i tråden har jag för mig.

Citat:
ingen av dom skrev mrd innan..... kolla upp saker innan du skriver
Brukade se rätt många "Chips MRD" bredvid varandra med samma färg och stil ett tag sen.
Brukade finnas runt om i stan, lite åt GC hållet, rätt många oranga.

Kan väl varit att dem delade på en burk.
Citera
2010-09-22, 15:05
  #2504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delikat-snut
Någon som en bild på ARLN målningen? Förövrigt tycker jag att MOOR lägger sjukt feta grejer, väldigt aktiv har han också varit nu på senare tiden!

MOOR http://img46.imageshack.us/img46/5223/p1010003rx.jpg
har ingen bild, men om någon har så posta väldigt gärna. fan riktig förlust.

haha ja, har träffat ARLN också, som du sa onaturligt mycket muskler ser det ut som. jag vet en annan målning som kan sitta kvar längst linjen, men åker sällan norrut så det kan ta tid att undersöka.
Citera
2010-09-22, 18:55
  #2505
Medlem
Smålands är kul att måla på

speciellt när man målar över monki och spittar sönder hans fula pieces och fula apor
buckabucka brrrra

Citera
2010-09-22, 19:37
  #2506
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Ja, har sett FCK/MEKR/NEFO osv på denna ramp

hehe jasså du,
men är det så att man kan dra dit med hinken målarfärg och slänga upp en skön hel soft grejj som på vilken annan laglig vägg som helst?
soft soft!!
Citera
2010-09-22, 20:24
  #2507
Medlem
jonnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pahg
Smålands är kul att måla på

speciellt när man målar över monki och spittar sönder hans fula pieces och fula apor
buckabucka brrrra


Han är plötsligt politiskt aktiv, skriver "Fuck SD" brevid sina apor.

På tal om aktiv, denna tråden har blivit det! Full med onödiga oneliners (följer med trenden).
Citera
2010-09-22, 20:33
  #2508
Medlem
Disembowlers avatar
Tråkigt att ARLN slutat måla, hans stil var mycket nyskapande. Gillade hans saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in