2010-09-18, 03:37
Medlem
Köses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
fan heller posta nakenbilder. Skulle aldrig komma på tal. Så taskig vill jag inte vara. Nu har jag ju nakenbilder på henne förståss, samt porrfilm. Men det gjorde hon för att hon litade på mig.

att facerapa är ju inte lika farligt, och något hon kan förklara i efterhand sen till vederbörande. att blotta henne naken ger ärr för livet. Det är kränkande, och vem vet, om hon redan mår dåligt, så kanske hon asner att det inte finns någon mer mening med livet(hon tänker på att ens barn, arbetslivet osv kan se det...)

Så kanske det inte är en så bra idé att bråka med henne?

Om det dessutom var du som dumpade henne ser jag inte någon anledning at jävlas (ser iofs inte nån anledning att jävlas på detta viset ens om det varit du som blivit dumpad).
Citera
2010-09-18, 03:39
Bannlyst
Gör det!

Skriv ngt som skulle kunna vara ett privat mail till en nära kompis åt henne, t.ex. att hon nu fått gonoreé för att hon har knullat runt eller något. Rätt roligt att kolla på och mindre roligt för henne
Citera
2010-09-18, 03:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Köse
Så kanske det inte är en så bra idé att bråka med henne?

Om det dessutom var du som dumpade henne ser jag inte någon anledning at jävlas (ser iofs inte nån anledning att jävlas på detta viset ens om det varit du som blivit dumpad).

jag förstår vad du menar, men jag är en liten busunge. Jag må ha gränser, men jag är ingen tråkig stel, moraltant
Citera
2010-09-18, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_bar
Hade fan gett 10K för att ha mitt EX:s MSN/Hotmail/Facebook lösenord...
Men det är väl bara till att ge upp det där hoppet.

haha vad hade du gjort då?
Citera
2010-09-18, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
haha vad hade du gjort då?

Läst hennes mail och sett om hon är singel
Citera
2010-09-18, 03:44
Bannlyst
Citat:
Läst hennes mail och sett om hon är singel

Tror inte det duger med facebook.

Folk använder mobil och sms i mycket större utsträckning. Är det någon hon dejtar, så har de absoluit inte nödvändigtvis kontakt vi facebook och om de har det så kan det låta så här:

tja, vad gör du i helgen. ska vi ses?

så kan man ju skriva till någon man knullat, och det är ju svårt att läsa av det, då det kan tolkas som att man är vänner också. Problemet är att du kan få föraningar, men aldrig veta hundra procent.

I sådanafall, skulle jag försöka montera en hemlig kamera i taket vid dörrporten. safebet. Men va fan, vill du lägga ner så mycket energi på en annan människa? Har du inte lite självrespekt?

Jag lovar dig, gör du ovanstående, jagar efter information så kommer det påverka din självbild negativt, då utför handlingar som tyder på att du inte respekterar dig sjläv..ditt självförtroende kommer sjunka
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-09-18 kl. 03:46.
Citera
2010-09-18, 03:45
Bannlyst
Hade ändå gett 10K för hennes FB-pass....Dör av nyfikenhet vad hon har för sig nu för tiden.
3 år förhållande, inte hörts sedan vi gjorde slut.
Citera
2010-09-18, 03:49
Bannlyst
Citat:
Hade ändå gett 10K för hennes FB-pass....Dör av nyfikenhet vad hon har för sig nu för tiden.
3 år förhållande, inte hörts sedan vi gjorde slut.

men skicka sms och fråga?

tja, vad görs nuförtiden?

hon: hej, jag vet inte riktigt vem du är, har inte dig i kontaktlistan

jag: det är bubblan,vad gör du nuförtriden. jobbar du?

hååålt det jävligt coolt.

svarar hon, och kommer med frågor, som vad gör du nuförtiden, så är det ett positivt tecken. Fortsätt skicka något sms ibland. bara hålla kontakten liksom. sen kan du möjligtvis ringa, att ni ska ta en kaffe och bara snacka.

dvs håålt det jävligt chill.
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-09-18 kl. 03:53.
Citera
2010-09-18, 04:16
Bannlyst
Har provat, hon svarar inte. Därför jag så gärna vill ha hennes FB-lösen eller Mail eller något
Citera
2010-09-18, 04:18
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Har provat, hon svarar inte. Därför jag så gärna vill ha hennes FB-lösen eller Mail eller något

Kom över henne och hitta en ny brud.
Citera
2010-09-18, 06:02
Medlem
Citat:

Hur svårt kan det vara? Min flickvän sen dem senaste 5 åren har haft samma lösenord med 1234 som tillägg typ.. alt. skickar du en keylogger till henne? Säg bara "Undrar om det är ok att jag lägger upp denna bilden på dig på ett forum, tyckte du var så sexig på den".
Citera
2010-09-18, 22:45
Medlem
Gang-rape sprids på Facebook?

Läste denna artikel:

http://communities.canada.com/VANCOUVERSUN/blogs/thesearch/archive/2010/09/18/gang-rape-photos-show-how-social-media-can-unleash-pandora-s-box-of-evil.aspx

Kort version:

En tjej blev lite för påverkad på en ravefest och blev tagen av ett halvt dussin killar. Bilder sprids på Facebook och innan Facebook hinner ta bort dem så sprids de vidare.

Någon som läst något mer om denna makabra händelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in