2009-09-19, 08:19
Medlem
broadmans avatar
För övrigt är jag i behov av nya vänner på facebook. Som enstöring har jag skrapat ihop ca 20 vänner under min livstid på facebook liksom i övriga livet. Ingen av dem känner mig riktigt väl dock.

Nu är detta kanske inte rätt forum att gå ut och söka vänner, men ta en titt på min profil och mina inlägg!

Någon vill bli min vän kanske?
Citera
2009-09-21, 20:10
Medlem
motherfucks avatar
Facebook

Tjenare! Kan man på något sätt ta bort medlemskapet på facebook? Är ju så trött på den sidan, först å främst är den seg (iaf för mig), sen är den ju helt sjukt fattig att man måste bli vän med vederbörande för att kunna kolla på h*n bilder.

Jag vet att man kan inaktivera kontot, men kan då, någon som söker på mitt namn se att jag är medlem? Eller går det att få bort skitmedlemskapet ?
Citera
2009-09-21, 20:14
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Tjenare! Kan man på något sätt ta bort medlemskapet på facebook? Är ju så trött på den sidan, först å främst är den seg (iaf för mig), sen är den ju helt sjukt fattig att man måste bli vän med vederbörande för att kunna kolla på h*n bilder.

Jag vet att man kan inaktivera kontot, men kan då, någon som söker på mitt namn se att jag är medlem? Eller går det att få bort skitmedlemskapet ?
Enkelt: Följ guide:

http://tinyurl.com/6qaw8k
Citera
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck

Provat http://lite.facebook.com/?
Citera
Medlem
blaQues avatar
Haha, så vill bara spionera alltså? Jo, det ska gå att ta bort kontot helt. Inte riktigt vetande om hur det går till, men det går.
Citera
2009-09-21, 20:20
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaQue
Haha, så vill bara spionera alltså? Jo, det ska gå att ta bort kontot helt. Inte riktigt vetande om hur det går till, men det går.

Spionera ? Om jag ska ta bort mitt konto, hur skall jag då spionera ? =)
Citera
2009-09-21, 20:43
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Enkelt: Följ guide:

http://tinyurl.com/6qaw8k
Eller: http://pioneerpcllc.com/images/out%20window.jpg
Citera
2009-10-11, 11:23
Medlem
Dogdylans avatar
Jag har 200+ kompisar på Facebook. De flesta är gamla/nyare kursare,skolkompisar, "wayback kompisar" och folk jag känner ytligt av olika anledningar. Jag har också lite släkt/syskon osv. Den överväldigande majoriteten umgås jag inte med och några av dem har jag inte träffat på flera år. Av de 200+ "kompisar" jag har på Facebook så är betraktar jag "FEM" av dem som nära vänner. Resten är bara utfyllnad, dvs. sådana man träffar på gatan och säger "Hej", vad gör nu nuförtiden, Jaha! Kul. Ha det" eller sådana man dricker öl med eller går ut med då och då.

Jag har väl också tagit bort femtio personer genom åren. Mest tjejer jag dejtat, tjejer/killar som är kompisar med mitt ex, folk som inte hälsar osv. Det har också hänt att man blivit borttagen.
Citera
2009-10-11, 11:35
Bannlyst
Testade ett litet experimient.

Jag har en profil i min kompis namn med ca 27 st random Muhammed från vår stad.(Bara dom 27 som vänner)
Igen vill bli kompis med henne.
Citera
2009-10-11, 11:41
Medlem
Jag har noll vänner eller bekanta irl. På min facebooksida som jag har under falskt namn brukar jag försöka adda folk under falska förespeglingar, ibland lyckas jag ibland dissas jag.
Citera
2009-10-12, 00:00
Medlem
DanteAlighieris avatar
Vad är det för ess som gör reklamen på Facebook?

Vilka ess är det som sitter och gör denna? Man kan hitta reklamer som tex "Sugen på riktigt dejting".
Citera
2009-10-12, 00:46
Medlem
brianmolkos avatar
kanske översatt med babelfish eller translate ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in