2009-09-06, 19:48
Medlem
Seanns avatar
Orka ha facebook

aim och msn >
och lunar så klart.
Citera
2009-09-06, 19:50
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Orka ha facebook

aim och msn >
och lunar så klart.

Håller med på allt, utom Lunartönt.
Citera
2009-09-06, 20:56
Bannlyst
Ingen som vill svara på frågan om det går att titta på medlemars fotoalbum ?
Citera
2009-09-06, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Orka ha facebook

aim och msn >
och lunar så klart.

Använder folk lunarstorm fortfarande ?
Citera
2009-09-06, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haystak

Japp, på lunstormtråden.
Citera
2009-09-06, 21:16
Medlem
Seanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haystak

Lunarstorm delen var ett skämt....
Citera
2009-09-06, 21:17
Medlem
Teliatomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabate
Kom nyss in på en gammal kompis Facebook, denna person en riktigt ensam sate utan vänner eller bekanta men killen hade roligt nog 408 vänner på Facebook. Fick mig att tänka att detta var ett försök i att få självbekräftelse men tyckte även det var intressant att veta hur många vänner folk har IRL och på Facebook där folk verkar adda varandra hejvilt.

Bara för man inte har någon vän IRL, så betyder inte det att man inte kan ha vänner på nätet, vem vet han kanske har skapat sig ett stort nätverk på internet via folk som delar hans intressen.

Bara för man inte har någon vän IRL, så ska man inte tro han är mongo/efterbliven/bokstavskombinerad
Citera
2009-09-06, 21:46
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Många lägger nog in alla de någonsin vetat namnet på (om ens det) och vänners vänners vänner. Vet några som hade ett band med, så när de ville göra reklam för musiken la de in alla möjliga de kom åt för att sprida musiken... så dom med flera hundra vänner kan man nog vara ganska säker på att det är så dom gör.
Citera
2009-09-06, 23:24
Medlem
Rotmosrullens avatar
Lägger till / accepterar alla som jag har något helst intresse av att veta vad de pysslar med. Sen om jag känner dem spelar inte så stor roll, tumregeln är att jag iaf nånsin har bytt några ord med personen.

Har 4 st internetpolare på listan
Citera
2009-09-19, 06:31
Medlem
facebook

nån som vet varför de står "sidan kan inte visas" osv när man ska in på facebook? kan inte tänka mig att sidan är nere.. e de fler som de krånglar för?
Citera
2009-09-19, 06:39
Medlem
the_c00l_guys avatar
För övrigt måste jag ge dig en stor eloge för din oerhörda förmåga att starta oövervinnliga och kreativa samt förbannat genomtänkta trådar! Japp, superlativen bara sprutar!
Citera
2009-09-19, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
För övrigt måste jag ge dig en stor eloge för din oerhörda förmåga att starta oövervinnliga och kreativa samt förbannat genomtänkta trådar! Japp, superlativen bara sprutar!

Jag bockar och bugar. Denna tråd kommer nog bli en av dom mest skrivna trådarna på fb.., jag är spänd på resultatet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in