2009-01-02, 10:54
Medlem
micaeles avatar
Fantastiskt att det kan bli en sådan uppståndelse runt detta. Det ska startas protestgrupper, demonstrationer i rätt anda ska ske utanför högkvarter...
Vad kommer härnäst? En rak kopia på Facebook där ammande mammor har fulla rättigheter? 200000 medlemmar på en vecka, och alla visar sugande tutte.

Låt Facebook göra precis vad dom vill, det är deras site. Detta ger dom så mycket uppmärksamhet att dom har tjänat mångfalt på det vare sig dom behåller förbudet eller inte.
Citera
2009-01-02, 12:43
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Fantastiskt att det kan bli en sådan uppståndelse runt detta. Det ska startas protestgrupper, demonstrationer i rätt anda ska ske utanför högkvarter...
Vad kommer härnäst? En rak kopia på Facebook där ammande mammor har fulla rättigheter? 200000 medlemmar på en vecka, och alla visar sugande tutte.

Låt Facebook göra precis vad dom vill, det är deras site. Detta ger dom så mycket uppmärksamhet att dom har tjänat mångfalt på det vare sig dom behåller förbudet eller inte.

Helt rätt.
Det är hela tiden några som vill ha några minuter i solen genom att starta protestaktioner, demonstrationer etc. Här var det PringlesPiraten som gjorde ett försök.....
Citera
2009-01-12, 23:40
Medlem
tefatspupillers avatar
Kan någon göra ett facebook konto till mig?

Finns det någon ängel därute som skulle kunna göra mig en stor tjänst? Behöver ett facebook konto men sidan vägrar skicka aktiveringsmail till någon av mina mailadresser.

Namn och sånt kvittar behöver endast en inloggning med lösenord.
Citera
2009-01-12, 23:53
Avslutad
Eller så skaffar du ytterligare en hotmail? Varför ska någon annan göra det?
Citera
2009-01-13, 00:45
Medlem
swebarbs avatar
suck skapa en gmail går ju på nolltid
Citera
2009-01-25, 02:26
Medlem
Sekretess på Facebook

Är det möjligt för andra att på något sätt se om man har varit inne i deras profil och tittat på deras foton? Någon som vet?
Citera
2009-01-25, 02:29
Medlem
gottmospahedens avatar
Hmm..

Citat:
Ursprungligen postat av Achivai
Är det möjligt för andra att på något sätt se om man har varit inne i deras profil och tittat på deras foton? Någon som vet?

Inte vad jag vet, kan hända att det finns någon custom-made app för det men den hade väl isåfall varit grmt känd och använd. Har för mig att Facebook teamet jobbar på något liknande, fast det kan jag inte lova.
Citera
2009-01-25, 02:33
Medlem
anooonyms avatar
va en tråd uppe för ett tag sen , svaret e nej iaf. finns apps fast då ska den som besöker osså ha appen för de ska synas , trpr jag

lol: från 4chan nyss

Citat:
/g/ wasn't very helpful

Can people on facebook see that you are searching for them and viewing their friends?

Can groups see that you're looking around the page?

just curious

äru /b/tard elller ? XD
Senast redigerad av anooonym 2009-01-25 kl. 02:59.
Citera
2009-01-25, 02:52
Medlem
-jOE!s avatar
Nej! Det är hela finessen, det går inte!
Citera
2009-01-25, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Nej! Det är hela finessen, det går inte!

Nice som fan, här ska snokas och fluktas.
Citera
2009-01-25, 10:29
Medlem
corpulentcowboys avatar
Jag har ju för mig att jag sett en sådan app vid något tillfälle. Så jag kunde se vilka som var inne och läste i min profil.

Kan dock inte komma ihåg namnet på den, kanske fanns några dagar för att sedan bli spärrad?
Citera
2009-01-25, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Jag har ju för mig att jag sett en sådan app vid något tillfälle. Så jag kunde se vilka som var inne och läste i min profil.

Kan dock inte komma ihåg namnet på den, kanske fanns några dagar för att sedan bli spärrad?

Nej, du svammlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in