Har en fråga bara, varför tror ni att vissa människor har fler facebookprofiler?
Det är ju konstigt varför ska man ha flera stycken, räcker väl med en?
Vet att det finns minst en facebookgrupp där snubbar lägger upp smygtagna bilder på sina one night stands och liknande. Någon som vet vad den/dom grupperna heter?
Vet inte om ni märkt det men facebook är nere för tillfället.. någon som vet om det blivit hackat eller något?
Dom flesta nyhets sajter runt om på nätet har redan meddelat att facebook ligger nere för vissa. Har man tex. loggat ut kan man inte logga in igen. Och man kan inte gilla inlägg eller posta nåt. Felet har pågått säkert över en timma nu.
Facebook nere med mera som exempelvis Messenger och Instagram
Citat:
Facebook är snart tillbaka
Facebook är avstängt för underhållsarbete just nu, men du kan logga in igen om några timmar. Under tiden kan du läsa mer här om varför du får det här meddelandet. Tack för ditt tålamod medan vi förbättrar webbplatsen.
Den här texten har jag sett när jag försöker mig på Facebook. Antar att systerbolagen är på samma server?
Jag får ett meddelande om att Facebook snart är tillbaka när jag försöker logga in.
Hjälp för datorn
Hjälp för mobilenmeny för ytterligare flikar
shareDela artikel
Det innebär vanligtvis att vi utför förbättringar av databasen där ditt konto lagras. Den här processen påverkar inte ditt konto, men du kan tillfälligt inte få tillgång till webbplatsen.
Vi utför inte underhåll på alla konton samtidigt. Det kan hända att dina vänner kan få tillgång till webbplatsen trots att ditt konto fortfarande är otillgängligt.