2009-12-06, 22:04
Medlem
swebarbs avatar
ingen flata ska slå dom
Citera
2009-12-06, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Har du någon källa på det?
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
skämt?
Att hon var tvungen att gå i terapi på grund av självmordstankar och mardrömmar efter detta avsnitt är vad jag har hört som sagt.
Citera
2009-12-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dightkuz
Att hon var tvungen att gå i terapi på grund av självmordstankar och mardrömmar efter detta avsnitt är vad jag har hört som sagt.

vad hette tjejen, Anna ?
Citera
2009-12-06, 22:07
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dightkuz

Så hon klarar att vara en kille i en tjejs (nåja) kropp, men inte att förlora i en tv lek?
Citera
2009-12-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Så hon klarar att vara en kille i en tjejs (nåja) kropp, men inte att förlora i en tv lek?

jag kollade inte på hela avsnittet men var hon en man? Och på det sättet hon förlorar så skulle nog de flesta vara djupt deprimerade efteråt
Citera
2009-12-06, 22:09
Medlem
lugna ner digs avatar
Riktigt skönt att se paret vinna över henne, lite kass kunskap på flaggorna dock!
Citera
2009-12-06, 22:09
Bannlyst
Citat:
Nu var det ju mer än att bara förlora per se, utan hur hon förlorade.
Citera
2009-12-06, 22:10
Medlem
Citat:

Varför är du så upprörd över att ha sett en tjej med större intellekt än vad du har? Det borde du göra dagligen ju.
Citera
2009-12-06, 22:10
Medlem
bowlingjockes avatar
Jag tycker det var rätt åt henne. Hon verkar klara sig bra ändå ekonomiskt.

Men helvete vad irriterad jag hade blivit på när kändisen klantade sig när han körde grävskopan.
Citera
2009-12-06, 22:11
Medlem
Alvéss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
vad hette tjejen, Anna ?
Jepp Anna, undrar hur uppgjort det detta var...
Det kändes klart och sen kommer hon tillbaka och det avgörs med millisekunder. Kan det ha varit så att F&F vann i ett tidigare skede men att de "gjorde om" så att det såg ut att blir snorjämt? Det känns lite suspekt att de inte har publik på utegrenarna t.ex.
Citera
2009-12-06, 22:18
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Varför är det solklart?

De har ju fått mer träning då tävlingarna kommer tillbaka flera gånger per säsong.
Citera
2009-12-06, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
De har ju fått mer träning då tävlingarna kommer tillbaka flera gånger per säsong.
Och därför kompenserar man genom att ge deltagaren en överlägsen coach och ett wildcard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in