Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-02, 13:31
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitiv86
Känns som att det är dags att gå tillbaka till den ursprungliga ideeeen och strunta i dessa 2pers grenar med anpassning efter "stjärnan".. Inte bara snor det en massa programtid från grenarna utan det tar bort lite utav utmaningen (vilket jag tycker det skall vara, plus att man kan få ihop en lite större prispott.). Dessutom är ett tips att kunna dra över om det blir många grenar, lite som i "Vem vill bli miljonär" istället för att spoila utgången med ett par tre grenar kvar..

Tycker ändå det är skönt och Felix brytar den småtråkiga barnfamiljsstämningen..

Tycker också de borde skrota stjärnorna. T.ex det här programmet vann ju utmanaren alla grenar när Foppa var med.
Citera
2009-11-02, 13:43
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phatzer
Ööh? Du whinar och tycker allt är skit men gillar ändå programmet?
Nej, jag skrev inte att allt var skit. Jag skrev att deltagaren Johan var skit, och att Felix Herngren är okej för att vara FH
Citera
2009-11-02, 14:55
Medlem
nickeh84s avatar
Kul att Foppa var med.. lite synd dock att det bara var ett fåtal grejer han fick vara med på.. han visade ju dock vart skåpet skulle stå när det var hans tur.
Citera
2009-11-02, 15:01
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Kul att Foppa var med.. lite synd dock att det bara var ett fåtal grejer han fick vara med på.. han visade ju dock vart skåpet skulle stå när det var hans tur.

Haha kan man lungt säga. Puttade en nia på första putten. Sen på pingisen dominerade han också rätt stort.
Citera
2009-11-02, 15:31
Bannlyst
Tycker fortfarande att det var lustigt när han sa att hans karriär varit hyfsad, när man sitter och tänker efter allt han gjort.
Låter mer godlike.
Citera
2009-11-02, 15:34
Medlem
Nån som har klippet där han skadar sig?
Citera
2009-11-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc1235

Finns kanske på kanal5's hemsida, men det är inte så mycket att se.
Citera
2009-11-02, 15:43
Medlem
_abous avatar
Nej, Iduns skada var mycket värre på bild.
Dom borde kanske skippa utomhusgrenen till nästa säsong, har ju inte varit någon succé ännu. Det ger väl iofs tittarsiffror, men deltagarna kan ju inte skada sig hela tiden.
Konstigt att poolen var en halvmeter djup, och att Bobbo Krull-kopian valde att dyka
Citera
2009-11-02, 15:46
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc1235

http://www.youtube.com/watch?v=g8NncrI8eko

Det börjar vid 09:00. Hans hopp i kombination med hullet och våtdräkten får mig att tänka på Rädda Willy.
Citera
2009-11-02, 15:49
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Dom borde kanske skippa utomhusgrenen till nästa säsong, har ju inte varit någon succé ännu.

Utomhusgrenerna var ju de roligaste förra säsongen om jag inte minns fel, var de inte då dom hade någon monstertruck och liknande skidhopp i pool?
Citera
2009-11-02, 17:15
Medlem
Borde de inte ha satt upp en skylt med "dykning förbjuden"? Inte så svårt att räkna ut dock att det kan gå fel om en 150-klubbare dyker från en studsmatta ned i en barnbassäng.
Citera
2009-11-02, 17:51
Medlem
Plastpåses avatar
Vilken kopia av George Costanza han Rikard är, titta bara när han skrattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in