2009-12-06, 21:58
Medlem
Fr0ggehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Känns väldig tillrättalagt. Sista programmet, sista grenen,sista sekunden.. Hur stor e chansen att dom räknade igenom samma färger i samma ordning på samma tid...
Så din teori är att hon var med på allting då? Visst var det en jävla final men aldrig att det var uppgjort. Det verkade i så fall snarare vara upplagt för hennes fördel vad gäller grenarna som var.
Citera
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Känns väldig tillrättalagt. Sista programmet, sista grenen,sista sekunden.. Hur stor e chansen att dom räknade igenom samma färger i samma ordning på samma tid...

Antagligen så låg kortlekarna i identisk ordning, började t.ex med ett hjärtet hos båda och därför räknade dom det första varvet.
Citera
Medlem
zizacons avatar
Kul att missa över miljonen kronor på att räkna spelkort några hundradelar långsammare än Fredrik Wikingsson.

Hela grejen är rätt bisarr egentligen
Citera
2009-12-06, 21:59
Medlem
backflasharns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmedk
Alltså jag kunde fler flaggor när jag var 9 år för i helvete? Sen att spindlar har 6 ben är nästan lika fantastiskt som att inte veta att Island hör till norden.
De plockar ju medvetet ut retards för att Filip inte ska se ut som det dumhuvud han faktiskt är i quizzen.

Han skiter nog i om du tycker han är dum i huvet (vilket han inte är någonstans i och för sig) när han krökar med intressanta människor, tjänar miljoner och lever livet.
Citera
2009-12-06, 22:00
Medlem
Fr0ggehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Kul att missa över miljonen kronor på att räkna spelkort några hundradelar långsammare än Fredrik Wikingsson.

Jag håller med, men ännu mer bisarrt var det ju en annan säsong, där den avgörande grenen bestod i en sån där liten mackapär med en strut och en boll som sitter fast i ett snöre. Att förlora en miljon (eller vad summan nu låg på där) på en jävla strutboll, snacka om löjligt oseriöst haha.
Citera
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef
Jag råkade faktiskt kolla på ett helt avsnitt, det är ju rätt solklart att Filip & Fredrik fått öva på t.ex ölglas grejjen golfputt & bobcatkörning.
Sen att kanal5 låter 50% av tävlingarna vara Quiz är lite surt också.

Varför är det solklart?
Citera
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0ggeh
Så din teori är att hon var med på allting då? Visst var det en jävla final men aldrig att det var uppgjort. Det verkade i så fall snarare vara upplagt för hennes fördel vad gäller grenarna som var.

Fan vet. Hon kanske fick massa cash ändå.. Och jag sa väl inte vem det var uppgjort för. Programmet kändes upplagt.
Citera
2009-12-06, 22:01
Medlem
Vuxenkos avatar
För jävla skönt att dom spöade bruden, tyckte hon var väldigt irriterande över hela programmet. Känns skönt att hon missade 1.25 miljoner haha
Citera
2009-12-06, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dightkuz
Hon går i terapi nuförtiden har jag hört. Efter detta avsnittet så började hon få självmordstankar och hade mardrömmar.
Har du någon källa på det?
Citera
2009-12-06, 22:02
Medlem
wernblom88s avatar
Detta var isf uppgjort för att få lite spänning med tanke på grenarna. Aldrig att det gynnade F & F...
Citera
Medlem
crystal42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon

Men det är himla bra TV.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
För jävla skönt att dom spöade bruden, tyckte hon var väldigt irriterande över hela programmet. Känns skönt att hon missade 1.25 miljoner haha
Det enda irriterande med henne var Tomboy-attityden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in