2011-10-23, 17:37
Medlem
swebarbs avatar
Ja lite mer intressant blir det att se kändisar än korkade svenssons försöka slå dom som gick ändå inget vidare.
Citera
2011-10-23, 18:56
Medlem
DanteAlighieris avatar
Blir roligt med nya avsnitt. Bodström och Herngren up next!
Citera
2011-10-23, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Than
Förra säsongen ska det ha förekommit en hel del fusk, då kamerorna varit avstängda, så jag kommer antagligen att titta lika lite på denna säsong som den förra.
Du går ut stenhårt, sen har du inte ens sett fusket själv. Utan du har hört av en bekant, som satt i publiken? Eller var din bekant en motståndare till Filip och Fredrik?

Hur har din bekant sett detta fusk? Har han sett och hört från sin sittplats. Då borde hela publiken kunna säga samma sak. Jag känner också folk som varit med i publiken.

Jag tror inte på dig.
Citera
2011-10-23, 19:32
Medlem
Thans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Du går ut stenhårt, sen har du inte ens sett fusket själv. Utan du har hört av en bekant, som satt i publiken? Eller var din bekant en motståndare till Filip och Fredrik?

Hur har din bekant sett detta fusk? Har han sett och hört från sin sittplats. Då borde hela publiken kunna säga samma sak. Jag känner också folk som varit med i publiken.

Jag tror inte på dig.

Min bekanta var en motståndare till Filip och Fredrik. När jag hörde om detta tänkte jag inte ens på att kritisera vad som sades, så jag ber om ursäkt ifall det är så att min källa hittade på det och jag har spridit falsk information. Vad jag kommer ihåg att h*n sa, så var dem inte ens hemlighetsfulla med att ge F&F ett försprång (dock vet jag inte ifall de gjorde detta framför publiken eller ej).

Som sagt kollar jag själv inte på programmet, men är det inte så att F&F vinner det mesta? Isf är det ju en större chans att det förekommer fusk, då jag inte ser någon anledning till att dem skulle vara mer allmänbildade/bättre atleter än utmanarna.

Tro vad du vill, jag litar fortfarande på min källa.
Citera
2011-10-23, 19:39
Medlem
The Beach boys avatar
Jag tycker programmet känns som en ego - boost för Filip och Fredrik så att dom kan visa hur bra dom är.
Citera
2011-10-23, 19:44
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Than
Min bekanta var en motståndare till Filip och Fredrik. När jag hörde om detta tänkte jag inte ens på att kritisera vad som sades, så jag ber om ursäkt ifall det är så att min källa hittade på det och jag har spridit falsk information. Vad jag kommer ihåg att h*n sa, så var dem inte ens hemlighetsfulla med att ge F&F ett försprång (dock vet jag inte ifall de gjorde detta framför publiken eller ej).

Som sagt kollar jag själv inte på programmet, men är det inte så att F&F vinner det mesta? Isf är det ju en större chans att det förekommer fusk, då jag inte ser någon anledning till att dem skulle vara mer allmänbildade/bättre atleter än utmanarna.

Tro vad du vill, jag litar fortfarande på min källa.

De har förlorat många gånger. Tror absolut inte det förekommer något fusk.
Citera
2011-10-23, 20:01
Medlem
Dr_Dollars avatar
Äntligen drar det igång
Citera
2011-10-23, 20:01
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
Ja nu kör vi äntligen dags
Citera
2011-10-23, 20:06
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.Chaplin
Hej !
Då var det dags igen med nya avsnitt av programmet " Vem kan slå Fredrik och Filip "TV 5 KL 20.00
Nytt för i år att kända Svenska personer får utmana Fredrik & Filip och i premiären så tävlar Thomas Bodström och Felix Herngren programledare är Claes Åkesson.

http://kanal5.se/web/guest/vem-kan-s...97/4989960/1.0
Vem orkar se mer av dessa självgoda överexploaterade gossar? Fick nog av dem redan efter säsong ett av "100 Höjdare". Det har liksom blivit lite för mycket Filip och Fredrik. De är överallt, jämt. Oavbrutet pladdrande och fjantade. Låt oss slippa mer nu...
Citera
2011-10-23, 20:06
Medlem
Fan vad dålig programledaren är. Tråkigt på ett sådant bra program. Det är ju dock bättre än när Oldsberg var programledare.
Citera
2011-10-23, 20:07
Medlem
Centipedes avatar
Ser inte Åkesson lite sliten ut?
Citera
2011-10-23, 20:28
Medlem
Programledaren verkar hata sitt eget liv? Sjukt hur han drar ned all energi i studion...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in