2009-11-29, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Har efter varje avsnitt funderat på en sak. Filip och Fredrik vinner ju i princip varenda frågetävling, är det någon annan än jag som tror att dem fått iallafall några svar innan?

En annan misstänksam sak var ju när dem hade tävlingen där man skulle gissa saker om människor, typ vilka som hade körkort. Då inträffade det flera gånger att vissa av dem var påväg att vända på sina lappar men ändrade i sista sekund så Filip eller vem det nu var vann. Skumt i mina ögon..

Snälla...

Filip är allmänbildad och det är inget konstigt i det. Då kan man en hel del av lite av varje.

Anledningen till att de först var på väg att vända lapparna var för att skapa spänning i programet, vilket inte är något konstigt då de försöker göra bra TV.
Citera
2009-11-29, 23:07
Medlem
Trammiss avatar
Det var som sagt bara en fundering. När vi jag ändå är inne på det spåret, har dom någonsin förlorat en frågetävling?
Citera
2009-11-29, 23:28
Medlem
Citat:
Det var som sagt bara en fundering. När vi jag ändå är inne på det spåret, har dom någonsin förlorat en frågetävling?

Jag kommer då inte på en, nån enstaka? Jag är grymt imponerad av Filip's allmänbildning.. Han kan det mesta.

Och de som tror att det är uppgjort, snälla inte Filip och Fredrik.. Hade det varit några andra kanske men inte F&F.

Men nu får de fan lägga ner den här skiten och köra på något annat mer Filip och Fredrik-likt.

Ps. Kul att boxarsopar inte ens klarade 52.5 kg bänk.. Nu är jag inte kvinnoförnedrande eller nå men är kvinnor så pass mkt svagare än män att en tjej på elitnivå i en så fysisk sport som boxning att hon inte kan pressa upp 52.5 kg?
Citera
2009-11-29, 23:35
Medlem
Citat:

Enda gången Filip har förlorat är väl emot Holm när dom skulle placera städer på en blindkarta över Sverige!

Filip tar alltid hand om frågesporterna och Fredrik dom fysiska grenarna förutom när det är huvudräkning som Fredrik tar hand om.
Citera
2009-11-29, 23:36
Medlem
CO2s avatar
Vem kan slå Filip och Fredrik måste vara ett uppgjort program. Varför kommer det alltid såna " Vem är kändisen" liknande på dom höga poängnivåerna annars?
Mer riktigt vore ju att dom slumpmässigt lottade grenarna vartefter programmet lider, som en lottomaskin eller så. För nu vet dom att Filip är oslagbar på det.
Citera
2009-11-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spindelmagneten
Jag kommer då inte på en, nån enstaka? Jag är grymt imponerad av Filip's allmänbildning.. Han kan det mesta.

Och de som tror att det är uppgjort, snälla inte Filip och Fredrik.. Hade det varit några andra kanske men inte F&F.

Men nu får de fan lägga ner den här skiten och köra på något annat mer Filip och Fredrik-likt.

Ps. Kul att boxarsopar inte ens klarade 52.5 kg bänk.. Nu är jag inte kvinnoförnedrande eller nå men är kvinnor så pass mkt svagare än män att en tjej på elitnivå i en så fysisk sport som boxning att hon inte kan pressa upp 52.5 kg?

Ja, synnerligen konstigt då jag själv som aldrig tränar och är normalbyggd, tar lätt 80 kg. När jag en gång i tiden tränade på motionsnivå så tog jag 120 kg.
Citera
2009-11-30, 00:05
Medlem
roobbes avatar
Att folk sliter på sig foliehatten i var och varann tråd här på forumet är väl inte direkt ett nytt fenomen. Finns ju alltid människor som vägrar se sanningen, och hittar konspirationer i TV-program, månlandningar och terroristattacker, förmodligen för att det är mer spännande så.
Citera
2009-11-30, 00:18
Medlem
Insignificunts avatar
Om man tror att det är uppgjort så är man ju nästan efterbliven. Klart som fan att det är UTTÄNKT men att man gett F&F svaren för att slippa ge ut pengar? Ja, F&F skulle ANTALIGEN riskera hela sin karriär genom att göra en sådan jävla idiotgrej, som dessutom garanterat skulle läcka ut förr eller senare.

Faktiskt lite efterblivet. Kamma till er nu för tusan.
Citera
2009-11-30, 00:56
Medlem
Vaddå slippa ge ut pengar? De går ju vidare till nästa tävlande ändå, vilket jag tycker är tråkigt tycker det borde vara 250k och inte höjas för varje gång F&F vinner.
Citera
2009-11-30, 01:01
Medlem
En av världens bästa kvinnliga boxare, tränat hela sitt liv varav ett antal år på heltid under professionell ledning, boxats om världsmästartitlar... Men klarar inte av att bänka 52,5 kg.................................... Ridå

Är det något det här programmet visar så är det hur värdelösa kvinnliga "elitidrottare" är.
Citera
2009-11-30, 02:22
Medlem
Schnyggves avatar
Måste vara så sjukt jävla omänskligt surt att vara så nära en miljon, men torska p.g.a en liten kula! Jag skulle fan dött! Jag är imponerad över hur ofta F&F vinner alltså! det känns nästan fel, bara för att man vet ju att de har en del cash ändå...
Citera
2009-11-30, 02:53
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Måste vara så sjukt jävla omänskligt surt att vara så nära en miljon, men torska p.g.a en liten kula! Jag skulle fan dött! Jag är imponerad över hur ofta F&F vinner alltså! det känns nästan fel, bara för att man vet ju att de har en del cash ändå...

Vad menar du? De får ju inte pengarna som utmanarna inte vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in