2009-12-06, 22:21
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Antagligen så låg kortlekarna i identisk ordning, började t.ex med ett hjärtet hos båda och därför räknade dom det första varvet.

Visst måste det ha varit så. Vilket sätt att förlora på dock. Så nära.
Citera
2009-12-06, 22:24
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Varför är du så upprörd över att ha sett en tjej med större intellekt än vad du har? Det borde du göra dagligen ju.

Vem har sagt att jag är upprörd? Jag är tvärtom väldigt lugn. Hennes intellekt vet jag inget om och alltså inte om jag är smartare eller inte. Dock vet jag att en spindel har 8 ben inte 6.

Du måste läsa mina inlägg som satan läser bibeln..
Citera
2009-12-06, 22:34
Medlem
Eivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Fan hon kommer nog inte klara det. Trodde hon var en potential vinnare.

Lönt och grina för att någon säger fitta i tv. Så jävla farligt är det inte.
La hon en kommentar gällande det? hur långt in i programmet tror du det var?
Citera
2009-12-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Vem har sagt att jag är upprörd? Jag är tvärtom väldigt lugn. Hennes intellekt vet jag inget om och alltså inte om jag är smartare eller inte. Dock vet jag att en spindel har 8 ben inte 6.

Du måste läsa mina inlägg som satan läser bibeln..

Jag är lättad, då är du inte fullständigt värdelös.
Citera
2009-12-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef
Jag råkade faktiskt kolla på ett helt avsnitt, det är ju rätt solklart att Filip & Fredrik fått öva på t.ex ölglas grejjen golfputt & bobcatkörning.
Sen att kanal5 låter 50% av tävlingarna vara Quiz är lite surt också.

Så du menar att Fredrik har övat på att inte kunna köra bobcaten, det tog för helsicke 30 sekunder för honom att ens fatta hur man körde skiten
Citera
2009-12-06, 22:41
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Jag är lättad, då är du inte fullständigt värdelös.

Tack det var snällt sagt.
Citera
2009-12-06, 22:49
Medlem
Torkade killen som såg ut som Philip Seymour Hoffman bara av den ena bänken?

Varför tryckte dem inte bara på grundämnena och tänkte sen, på fem sekunder borde det inte vara några problem att komma på vilket grundämne det är.

Förövrigt tycker jag det är bra att Filip och Fredrik anstränger sig för att vinna annars hade programmet varit helt värdelöst. Det skulle vara som vem vill bli miljonär med frågor på samma nivå som första frågan.

Varför skulle Filip och Fredrik fuska? Jag ser inte riktigt anledningen.
Citera
2009-12-06, 22:53
Medlem
Bara jag som störde mig på att dom sa den stora "grävskopan". Var ju för fan en bobcat! En traktor eller om man vill kompaktlastare
Citera
2009-12-06, 22:59
Medlem
Slenizs avatar
Varför hade redaktionen redan fastställt att det skulle var klöver 8 som var "kortet"? Det skulle vara mycket bättre om de drog ut varsitt kort slumpvis 3 sekunder innan tävlingen började.

På reprisen så tycker jag även att det ser ut som Fredrik reagerar på HENNES rörelser och märker när hon är på väg att trycka. Långe Fredrik hade inte haft nytta av detta om de hade haft varsin klocka bredvid varandra. Titta 86.30 in i programmet.
Citera
2009-12-06, 23:34
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleniz
Varför hade redaktionen redan fastställt att det skulle var klöver 8 som var "kortet"? Det skulle vara mycket bättre om de drog ut varsitt kort slumpvis 3 sekunder innan tävlingen började.

På reprisen så tycker jag även att det ser ut som Fredrik reagerar på HENNES rörelser och märker när hon är på väg att trycka. Långe Fredrik hade inte haft nytta av detta om de hade haft varsin klocka bredvid varandra. Titta 86.30 in i programmet.

Hade det varit slumpvis hade det ju inte känns riktigt jämnt om nån får rätt direkt på första färgen medan den andra på tredje.
Visst nu är ju inte alla tävlingar rättvisa vad gäller förutsättning, men de ville väl få till en spännande final.
Citera
2009-12-06, 23:40
Medlem
Slenizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Hade det varit slumpvis hade det ju inte känns riktigt jämnt om nån får rätt direkt på första färgen medan den andra på tredje.
Visst nu är ju inte alla tävlingar rättvisa vad gäller förutsättning, men de ville väl få till en spännande final.

Hur menar du med rätt på första färgen? Kortleken var inte i färgordning.
Citera
2009-12-07, 00:04
Medlem
Koskens avatar
Stjärneleven Anna hur många ben har en spindel? 6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in