2012-08-31, 22:38
Medlem
Cilangs avatar
Känns tungt nu... Gillar Roddick skarpt! Men det känns ändå som att tiden är inne nu.
Citera
2012-09-01, 00:05
Medlem
Hewitt vidare efter seger emot Müller möter Ferrer i nästa, kan bli intressant.
Citera
2012-09-01, 03:39
Medlem
Sjukt tråkigt att Roddick slutar.

Min absoluta favorit inom tennisen, hans wimbledonfinal 2009 mot Federer var vad som fick mig att börja kolla tennis från första början.
Även om man kan förstå varför han slutar (med tanke på hur det sett ut på senaste) så kommer man sakna honom som fan.

Roddick for president !

http://www.youtube.com/watch?v=wF_C7x78o8U
Citera
2012-09-01, 03:53
Medlem
Men iallafall en match till för Roddick, vore coolt om han vann US Open, ingen omöjlighet, men mindre troligt.
Citera
2012-09-01, 15:08
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Men iallafall en match till för Roddick, vore coolt om han vann US Open, ingen omöjlighet, men mindre troligt.

Föga troligt att han gör en Sampras, men man kan alltid hoppas.
Citera
2012-09-01, 22:30
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro

Tror faktiskt det är omöjligt att han vinner US Open. Men jag hoppas jag har fel.

Lindstedt är vidare till tredje omgången!
Citera
2012-09-05, 03:15
Bannlyst
Varför finns det inget tak de kan plocka fram när det börjar regna? Tennis har spelats sa jävla länge, man borde ju ha löst regnproblemet hittills.

Hoppas Roddick tar det, fan vad underbart det hade varit. Har varit min favoritspelare sen 2002 da jag började kolla pa tennis, varit jobbigt att se honom ga titellös ur Grand Slams sa ofta.

Sen visar klippet som Dear_Joan länkade att han är en fantastisk karaktär även utanför tennisplanen
Citera
2012-09-05, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Varför finns det inget tak de kan plocka fram när det börjar regna? Tennis har spelats sa jävla länge, man borde ju ha löst regnproblemet hittills.

Hoppas Roddick tar det, fan vad underbart det hade varit. Har varit min favoritspelare sen 2002 da jag började kolla pa tennis, varit jobbigt att se honom ga titellös ur Grand Slams sa ofta.

Sen visar klippet som Dear_Joan länkade att han är en fantastisk karaktär även utanför tennisplanen

Håller med, jag tror man kan säga att det är totalt meningslösa traditioner som gör att man varken har tak på US Opens CC eller Roland Garros, helt idiotiskt förstås. Fram med taket!!! Så förskräckligt dyrt kan det väl inte vara att ordna åtminstone ett tak på CC:n i dom två turneringarna i dessutom två stormakter världsligt sett.
Citera
2012-09-07, 21:56
Medlem
Cilangs avatar
Bryan/Bryan vann dubbeln i en match som visades i sin helhet på Euorosport för en gångs skull. Tyckte matchen var okej men inte jättebra. Det var ju ingen spänning direkt heller. Kul för bröderna dock att få vinna en GS i år också, även om jag hade hoppats lite på Paes/Stepanek.

Angående matchen Ferrer vann igår... Vilket jävla psyke den mannen har!
Citera
2012-09-09, 19:38
Medlem
Cilangs avatar
Djokovic - Murray i final imorgon då. Sätter mina pengar på Djokovic, han såg bra ut idag. Tror dock nästan han hade torskat om de fortsatte spela igår.
Citera
2012-09-11, 02:31
Medlem
Castlevanias avatar
Nadal förväntas vara borta ytterligare två månader och missar därmed DC. Säsongen i princip över. Hoppas hans knän inte är slut. Han behövs. Jag ser fram emot nästa säsong. Speciellt om Söderling återkommer. Roligare om det finns en svensk att följa. Den här säsongen har varit si sådär.

Edit: Med Murray som nybliven GS-vinnare blir slutet av denna med slutspelet som höjdpunkt och framförallt nästa säsong än mer intressant. Fler som kan blanda sig in i leken nu.
Senast redigerad av Castlevania 2012-09-11 kl. 03:12.
Citera
2012-09-11, 03:54
Medlem
loafmasters avatar
Vilken fantastisk match man fick bevittna! Murray helt fantastisk i två set, sedan tappar han allt för att återhämta sig i femte. Fem grymt väl spenderade timmar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in