Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Inget att skämmas över att få stryk av Bolelli på grus. Är en utpräglad grusspelare och kan spela riktigt bra. Har även slagit Robredo och Montanes. Men visst är Monaco i dålig form. Frågan är när det vänder.
Kul att det går bättre och bättre för Kvitova. Hoppas hon maler ner amerikanskan.
Jo han borde skämmas över att åka mot Bolelli av precis den anledningen jag skrev. Men bra gjort av Bolelli att fortsätta vinna. Han är en spelare som borde ha vunnit betydligt mer än vad han har gjort under sin karriär. Snart fem år sedan han vann sin enda singeltitel. Kanske blir den andra denna vecka, vem vet. Nadal är ju inte i sitt bästa slag så chansen finns.
Frågan är OM det vänder för Monaco. Sorgligt att se sånt här, jag hoppas det vänder, jag gillar inte att spelare kan bli topp10 för att sedan kollapsa totalt, så jag hoppas han rycker upp sig.
Federer illa ute mot Benneteau, ska fransmannen få sin revansch nu tro? Ska bli intressant att se hur det går. Viktigt skede nu 5-5 i andra.
Japp, där rök Federer. Stor vinst för Benneteau måste man säga, att slå Roger inomhus är inte lätt. Kanske kan han ta sin första titel nu, blir svårt att stoppa Delpo dock. Men ingenting är omöjligt.