2012-03-01, 13:15
Medlem
HandsomeDans avatar
Jag betalar hellre och får bra bildkvalité än att sitta och kolla på streams, även om de är bättre än inget. Dock ofta rätt kass kvalité och då ser man ju knappt om bollen är inne eller ute och då försvinner charmen, tycker jag. Sen är det ingen nackdel att jag bor i Norge där CSports på nätet är billigare än i Sverige

Murray vann, men fick slita. Berdych var ju verkligen på väg att bryta fram till tiebreak innan han fick domslutet emot sig och sen verkade han tappa lite fokus. Federer - Youzhny härnäst, fint även om man vet vem som vinner.
Citera
2012-03-01, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Jag betalar hellre och får bra bildkvalité än att sitta och kolla på streams, även om de är bättre än inget. Dock ofta rätt kass kvalité och då ser man ju knappt om bollen är inne eller ute och då försvinner charmen, tycker jag. Sen är det ingen nackdel att jag bor i Norge där CSports på nätet är billigare än i Sverige

Murray vann, men fick slita. Berdych var ju verkligen på väg att bryta fram till tiebreak innan han fick domslutet emot sig och sen verkade han tappa lite fokus. Federer - Youzhny härnäst, fint även om man vet vem som vinner.

Vet gör du inte, Federer förlorade mot Isner för ett tag sedan, då "visste" alla att Federer skulle vinna också.

Men ja, det vore en enorm skräll om Youzhny skulle vinna, det håller jag med om.
Citera
2012-03-01, 13:23
Medlem
HandsomeDans avatar
Klart man aldrig kan vara 100%, men han har 12-0 i matcher mot Youzhny, spelade grymt bra mot både Llodra och Lopez och har sett motiverad ut att vinna detta. Samtidigt som Youzhny haft lite småskador. Så 99,99% är det nog, trots allt
Citera
2012-03-01, 13:33
Medlem
Citat:
Klart man aldrig kan vara 100%, men han har 12-0 i matcher mot Youzhny, spelade grymt bra mot både Llodra och Lopez och har sett motiverad ut att vinna detta. Samtidigt som Youzhny haft lite småskador. Så 99,99% är det nog, trots allt

Ja man kan leka med siffror hur mycket man vill men det spelar inte så stor roll i slutändan

Jag tror dock att det kan bli en kul match att se för som sagt båda två spelar bra tennis, tar bollen tidigt. Och Federer bör vinna ja, är det nåt Federer är bra på så är det att fortsätta vinna mot spelare som han har stor plusstatistik emot, det är han otroligt duktig på. Kolla bara på hur extremt mycket det krävdes av Söderling för att äntligen vinna mot honom.
Citera
2012-03-01, 13:45
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:

Jag håller med det är inget för mig det där :/ Jag ska se till att fixa canal+ för det här håller som sagt inte!

Spelar Federer - Youzhny just nu eller?
Citera
2012-03-01, 13:59
Bannlyst
Citat:

Bara man letar i mer än 3 minuter så hittar man alltid en klockren stream, visst är det inte alls lika bra kvalitet men det går fortfarande att hitta fantastiskt bra streams

Synd att Berdych tappade fokus, såg fram emot ett tredje set
Citera
2012-03-01, 14:04
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Spelar Federer - Youzhny just nu eller?

De har precis kommit in på banan och ska börja värma upp.
Citera
2012-03-01, 14:29
Medlem
Lindstedt åkte på storstryk emot Israels DC-par, oväntat, inte att dom skulle förlora men att siffrorna blev så stora.
Jag tror Sofia hade slagit Flavia om hon inte spelat så mycket veckan innan, det lovar gott. Johanna är inte tillbaka ifjolårsformen efter handskadan tyvärr...
Citera
2012-03-01, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Lindstedt åkte på storstryk emot Israels DC-par, oväntat, inte att dom skulle förlora men att siffrorna blev så stora.
Jag tror Sofia hade slagit Flavia om hon inte spelat så mycket veckan innan, det lovar gott. Johanna är inte tillbaka ifjolårsformen efter handskadan tyvärr...

Det är jävligt viktigt för svensk tennis att dessa damer spelar bra i år, hoppas verkligen att Sofia fortsätter kämpa, hon har definitivt kapacitet att vinna fler titlar bara hon kämpar på. Jag tror att Johanna kommer igång, liten formsvacka nu bara.
Citera
2012-03-01, 14:45
Medlem
HandsomeDans avatar
Måste säg att jag diggar Youzhnys skägg... Han spelar helt ok också, men är ändå inte ens nära att ha en chans i första set.
Citera
2012-03-01, 15:31
Medlem
Pretenders avatar
Jaha, dags för Djokovic att besegra sin undersåte i två raka. Därefter väntar dagens höjdpunkt: Delpo mot Jo Willy.
Citera
2012-03-01, 16:43
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Måste säg att jag diggar Youzhnys skägg... Han spelar helt ok också, men är ändå inte ens nära att ha en chans i första set.

Inte det minsta förvånad över det. 12-0 var det ju i matcher innan som du sa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in