2011-11-25, 22:16
Medlem
camejos avatar
Och vilken chans en iformvarande inomhuskung som Söderling hade haft i det här slutspelet förresten. Många som inte presterar.
Citera
2011-11-25, 22:42
Bannlyst
Det är dock inte klart än, Berdych kan fortfarande hoppas jag ta det det här i ett tredje set, och då är ju förstås han vidare på 2 vinster.
Citera
2011-11-25, 23:03
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Det är dock inte klart än, Berdych kan fortfarande hoppas jag ta det det här i ett tredje set, och då är ju förstås han vidare på 2 vinster.

Berdy har break i tredje!

Edith: Dubbelbreak nu!
Senast redigerad av camejo 2011-11-25 kl. 23:09. Anledning: Tillägg
Citera
2011-11-26, 00:57
Medlem
Det såg ut som att Ferrer var rätt nöjd med att ha säkrat gruppvinsten efter första set, jag tror inte att Berdych kan störa Federer alls. Tsonga däremot kan nog vinna sin semi om han bara kan spela säkert, men med Tsonga kan vad som helst hända så den matchen känns på förhand helt öppen.
Citera
2011-11-26, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Det såg ut som att Ferrer var rätt nöjd med att ha säkrat gruppvinsten efter första set, jag tror inte att Berdych kan störa Federer alls. Tsonga däremot kan nog vinna sin semi om han bara kan spela säkert, men med Tsonga kan vad som helst hända så den matchen känns på förhand helt öppen.

Federer möter dock Ferrer imorgon enligt ATPs hemsida. Själv hoppas jag på en final mellan Berdych/Federer eller Tsonga/Ferrer. Federer har dock vansinniga 11-0 på Ferrer.
Citera
2011-11-26, 01:25
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan

Puckot verkade inte ha fattat att han faktiskt behovde vinna for at slippa Federer...
Citera
2011-11-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Federer möter dock Ferrer imorgon enligt ATPs hemsida. Själv hoppas jag på en final mellan Berdych/Federer eller Tsonga/Ferrer. Federer har dock vansinniga 11-0 på Ferrer.

Den nollan spricker om inte Federer servar bättre än vad han gjorde mot Fish
Citera
2011-11-26, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Puckot verkade inte ha fattat att han faktiskt behovde vinna for at slippa Federer...

Ja nu blir det respass utan tvekan.
Citera
2011-11-26, 14:19
Medlem
O2-2010s avatar
Hej, kan någon förklara vad jag har missat angående gruppspelen. Borde inte Ferrer vara vinnare av Grupp A. Jag får inte ihop detta när jag studerar tabellen. Tacksam för svar.
Citera
2011-11-26, 14:24
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O2-2010
Hej, kan någon förklara vad jag har missat angående gruppspelen. Borde inte Ferrer vara vinnare av Grupp A. Jag får inte ihop detta när jag studerar tabellen. Tacksam för svar

Berdych vann gruppen pga att han vann mot Ferrer. Båda står på två vinster.
Citera
2011-11-26, 15:08
Bannlyst
Ferrer har vart ganska jämn i matcher mot Fed på senare tid så han har nog minst en liten en chans. Berdych-Tsonga är nog en ganska jämn match på pappret själv hoppas jag lite mer på Berdych där.
Citera
2011-11-26, 15:10
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O2-2010
Hej, kan någon förklara vad jag har missat angående gruppspelen. Borde inte Ferrer vara vinnare av Grupp A. Jag får inte ihop detta när jag studerar tabellen. Tacksam för svar.

Inbördes möten går före set-diff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in