2010-04-19, 22:26
Medlem
Bjurras avatar
Berdych och Nallen har också dragit sig ur.
Citera
2010-04-19, 23:08
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Berdych och Nallen har också dragit sig ur.

synd då blir detta bara en medioker 500 tävling. ...
en bra 500 är som de va i Rotterdam som söderling vann.
söderling som 1 seedad låter inte lovande....han har aldrig lyckats vinna som de...

berdych behöver nog lite mer anpassning till gruset för att hitta spelet.
även om söderling nu skippde monaco så kmr de bli 2 hektiska veckor nu likt IW-Miami....
hoppas kroppen håller för bra spel i rom om ungefär 1 vecka.

3e mathen imorgon efter 14.35 skriver norman att söderling spelar imorgon... runt 18 imorgon då kanske?

tuff första match. men bara han går på returerna så kmr han ta de
Citera
2010-04-20, 01:06
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Hoppas nu bara att Chela inte ställer till det, skulle vara synd om en fuskare ska förstöra för Robin

Ja, eller hur. En storfuskare som åkte dit för anabola men (mutade?) till sig två tre månaders avstängning. Hoppas han får ordentligt med stryk.
Citera
2010-04-20, 12:44
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Ja, eller hur. En storfuskare som åkte dit för anabola men (mutade?) till sig två tre månaders avstängning. Hoppas han får ordentligt med stryk.

han spottade på hewitt i AO oxå....fan vilken vidrig argentinare alltså?
Citera
2010-04-20, 15:07
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
han spottade på hewitt i AO oxå....fan vilken vidrig argentinare alltså?

Han försökte även träffa Hewitt med en serve i den matchen. Det blev nog ett Come On för många för el Flaco
Citera
2010-04-20, 16:36
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Han försökte även träffa Hewitt med en serve i den matchen. Det blev nog ett Come On för många för el Flaco

va är de för fel att skrika "come on!"? fan hur ofta skriker inte folk VAMOS när de vinner poäng?

jag tycker hewitt har fått mkt skit snack som han inte förtjänar...de enda jag tkr han var dum å göra var när han mötte james blake och klagade på linje domaren och deras samma hudfärg...men är blake verkligen svart?
Citera
2010-04-20, 17:45
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
va är de för fel att skrika "come on!"? fan hur ofta skriker inte folk VAMOS när de vinner poäng?

jag tycker hewitt har fått mkt skit snack som han inte förtjänar...de enda jag tkr han var dum å göra var när han mötte james blake och klagade på linje domaren och deras samma hudfärg...men är blake verkligen svart?

Hehe.. härligt resonemang av Hewitt i den matchen; "Ser du likheterna mellan Blake och linjedomaren? Fattar du nu varför han dömde ut min serve?"

Att skrika "come on!" är ju inte fel i sig, men det kan bli ruggigt irriterande för den som står på andra sidan.. speciellt om man möter nån som Murray som kan skrika det när motståndaren gör dubbelfel.
Citera
2010-04-20, 18:15
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
Att skrika "come on!" är ju inte fel i sig, men det kan bli ruggigt irriterande för den som står på andra sidan..

Ja, det måste vara lätt att tappa koncentrationen då han gapar och pekar på sig själv. Dessutom har han många gånger fått publiken med sig. Motståndarna borde slå tillbaka med samma mynt, psyka tillbaka, istället för att stå rakt upp och ner som en känslokall Björn Borg.
Citera
2010-04-20, 19:50
Medlem
Bjurras avatar
Robin såg lite trög ut i början men har nu vänt 1-3 till 5-4. Skjela servar.
Citera
2010-04-20, 20:05
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Robin såg lite trög ut i början men har nu vänt 1-3 till 5-4. Skjela servar.

och vinner första med 7-5. bra spel ändå av söderling trots ingen grus match på bra länge. men de kan bli bättre. mm trög i början men nu är han igång.
Citera
2010-04-20, 21:40
Medlem
2x7-5, hur bra spelade RS?
Citera
2010-04-21, 23:00
Medlem
Benganiolos avatar
hello alla tennis-looovers!

Imorn ska Söderling spela, men jag vet inte vilken tid! Brukar komma upp kvällen innan problemet är att jag har stora problem med att öppna pdf (där jag tror schemat finns)

Så vet någon matchtiden imorn eller kan kolla upp det hade benganiolo varit tacksam!

Barcelonas turneringssida >> http://www.barcelonaopenbancosabadell.com/index.asp?lang=eng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in