Imorgon drar i alla fall säsongen igång igen, skönt. Som tur är så är det ett kort uppehåll (otur för spelarna de skulle nog behöva mer vila egentligen)
Ska nog följa Brisbane mest kommande vecka, gillar den mest av de tre första. Hoppas på en final mellan Murray och Raonic där. Tuff match för Hewitt, lottades mot Stepanek som avslutade året bra och som brukar vara bra i Brisbane. Nieminen mot Benneteau, de lirade final i Sydney förra året, också en bra första runda. Nishikori och Simon kan också ta hem det om Murray inte är på topp. Dolgopolov och Baghdatis vet man aldrig vart man har heller
I Chennai så tror jag det står mellan de bäst seedade, dvs Berdych, Tipsarevic, Cilic och Wawrinka, de tre sistnämna brukar vara bra där. Berdych vet jag inte, har inte kollat. Men jag tycker han ska ta hem titeln, om han vill visa att han hör hemma bland topp6 så ska han bara vinna nu. Han vinner på tok för lite titlar. Nu är det dags för honom att ta nästa steg och faktiskt vinna där han är toppseedad. Som t.ex Söderling gjorde 2011 innan han blev sjuk.
Ska bli intressant att se Ferrer också, hoppas han bara fortsätter ånga på, kan bli riktigt intressant grussäsong då tror jag om han fortsätter att vara så otäckt bra som han varit de senaste året.