tror att vinnaren av söderling,del potro vinner allt.
söderlings match igår va lite för tillknäpt och han tog bara initiativet 1 gång då han gjorde break på ryssen.
men samtidigt måste man imponeras av davy!har slagit i underläge mot 2 stycken på raken nu!
Bara jag som tror att Söderling spelade rävspel mot Davydenko? Bättre för honom att få Davydenko i en eventuell final än Djokovic. Men iofs så kanske Robin ville slippa Federer. Då hade det varit bättre att låta Djokovic möta Federer, eftersom han har större chans att vinna än Davydenko. Men nu blev det som det blev.
Både Federer och Nadal har underpresterat större delar av sitt deltagande i denna turnering. De två högst rankade. Dock är det skillnad på båda. Nadal underpresterar för att han för tillfället helt enkelt inte är bättre än vad han visar. Medan jag får uppfattningen att Federer kan så mycket mer men... orkar inte? Nonchalansen lyser igenom ibland. För många UE som vi inte är vana att se. Vad finns det som skulle kunna locka honom mer? Han har vunnit allt man kan vinna, pengar är säkerligen inget problem. Ytterligare GS och veckor som världsetta är väl det enda jag ser i dagsläget som är intressant för honom. Möjligtvis att vinna några mer Masters och gå om Agassi i flest antal.
Kvällens match kommer nog bli riktigt brutalt. Två stycken så kallade "big-hitters" som kan producera mycket kraft i slagen. Kommer bli så otroligt spännande eftersom de inte stöter på varandra så ofta. Lite svårt att säga vem som är i bäst form. Men jag tror och hoppas att Söderling går vinnande ur striden. När han skärper sig och vill kan han slå vem som helst. Bara han håller nere UE och fortsätter att mala på med sin FH ikväll kan Del Potro få det tufft. Nyckeln är att serven sitter.
Skillnaden mellan Robin nu och Robin förr är som jag ser det, självförtroendet. Att han trots motgång tror på sig själv och vågar spela sitt spel fullt ut.
Missa inte 22:00 ikväll! För er som inte har ViasatSport rekommenderar jag bet365.se