2010-03-28, 21:52
Medlem
Hårt första set, sen dominerade Nadal matchen och vann i tre.
Oliver.R fick inte njuta länge av vinsten över Novak, ute nu.
Citera
2010-03-28, 22:00
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Hårt första set, sen dominerade Nadal matchen och vann i tre.
Oliver.R fick inte njuta länge av vinsten över Novak, ute nu.

mm första set mellan nadal och nalbandian va riktigt spännande! men sen missade nallen mer...

bellucci fick revansch från förlusten i sthlm open mot just rochus. jag tror kan gå långt nu när djokovic finns med....sen hade jag tippat att querrey skulle gå längst på den delen av trädet men han torska mot chardy som i sin tur förlora mot almagro idag....ovisst där nere
Citera
2010-03-28, 22:17
Medlem
Kanske att det är dags för Nadal att vinna i Miami, han har ett på pappret svagt motstånd i princip hela vägen fram till finalen, Bara igentligen Tsonga och Roddick som kan ställa till problem, men då Roddick är för ojämn tror jag inte att han har så mycket att ge och då är det bara Tsonga kvar, som en bra dag kan slå Nadal 6-0 6-1, nu har dock Tsonga inte rosat marknaden med sitt spel så det återstår och se vad han har att ge.

Annars hoppas man som vanligt att Söderling ska gå och vinna, han har ju onekligen en bra chans nu när han får det relativt lätt fram till Semifinalen. Fish tror jag inte på, han saknar psyket och går lätt bort sig när det går emot honom.
Citera
2010-03-28, 23:27
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Annars hoppas man som vanligt att Söderling ska gå och vinna, han har ju onekligen en bra chans nu när han får det relativt lätt fram till Semifinalen. Fish tror jag inte på, han saknar psyket och går lätt bort sig när det går emot honom.

Dessutom så tog han väldigt många poäng mot Murray genom att satsa på vansinnesreturer främst på Murrays ganska svaga andra-serve. Det kommer han förhoppningsvis inte lyckas med så bra mot Söderlings bättre servande. Om de nu ingen av dem nu blir utslagna innan kvarten.
Citera
2010-03-29, 03:01
Medlem
Kongo_89s avatar
hmm isner utslagen nu oxå. roddick hade lekstuga mot stakhovsky som annars är en bra spelare i sina bästa stunder. pressade söderling hårt i marsielle iår tex....men jag trodde både isner och tidigare nämt querry skulle gå bra. men nehe....fererro har haft en strålande säsong hitills efter framgångar i sydamerika. men han levererar på Hardcourt oxå! med den stundande grussäsongen och ett mera osäkert top 10...ja top 5 till och med, kan fererro vara där och hugga om man ser efter tidigare prestationer iår inräknat.
Citera
2010-03-29, 17:18
Medlem
Castlevanias avatar
Vädrets makter har satt stop för spel i Miami. Regnet verkar dock ha upphört och de håller som bäst på att torka banorna. Hoppas spelet kommer igång snart. Vi har många bra matcher att se fram emot. Första matchen Fish - Lopez kan bli riktigt intressant.
Dagens match är dock Baghdatis - Cilic. Kroaten imponerade oerhört i sin inledningsmatch. Baggen lär dock bjuda på tufft motstånd.
Citera
2010-03-29, 21:58
Medlem
Kitzbühels avatar
Vamos Thomaz Bellucci!! Den killen kommer bli topp 10 under 2011!! Håll koll på honom säger jag bara!
Citera
2010-03-29, 22:16
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Vamos Thomaz Bellucci!! Den killen kommer bli topp 10 under 2011!! Håll koll på honom säger jag bara!

mm han är ett framtids namn
Citera
2010-03-29, 22:18
Medlem
Brakkans avatar
Kostar det något att se på Bet365?
Citera
2010-03-29, 22:58
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakkan
Kostar det något att se på Bet365?
nepp
Citera
2010-03-29, 23:50
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel

Jag är mer tveksam. Visst har han potential men främst på grus. Såg han vika ner sig fullständigt mot GGL i Indian Wells. Hade full kontroll tills han vek ner sig fullständigt och såg ut som en nybörjare i 2 set. Han måste nog slipa på det mentala innan han har en chans på topp 10.
Citera
2010-03-30, 00:20
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Jag är mer tveksam. Visst har han potential men främst på grus. Såg han vika ner sig fullständigt mot GGL i Indian Wells. Hade full kontroll tills han vek ner sig fullständigt och såg ut som en nybörjare i 2 set. Han måste nog slipa på det mentala innan han har en chans på topp 10.

han har tid på sig han är fortfarande ung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in