Skön seger för Robin idag. Nästa match blir de tuffare, vinnaren av Gonzalez och Monaco. Även om Monaco spelade bra i senaste turneringen tror ja på Gonzalez, då kan Robin få det lite jobbigare men man hoppas ju han grejer även det!
6-1 6-2 till robin mot en svag petschzner. tyckte söderling hade problem med sina servar (speciellt dom mot hörnen) och blev faktiskt förlorare i striden om serve ess. tur han mötte tysken idag för vädret ser rätt jobbigt ut där borta med mkt blåst och fuktigt.
fish fortsätter imponera och slog ut F.Lopez. youzhney besegrade wawrinka i en tuff 3 settare. dessa 2 möts i 4e rundan som spelas imorgon tror jag? nu återstår bara vem av gonzalez och monaco som ger motstånd till robin i 4e rundan....känns ovisst
verdasco har problem mot melzer....har tippat melzer som vinnare där så jag hoppas österrikaren vinner
edit: verdasco vann 7-6 i andra och piska melzer i 3e - 6-1 xD
Senast redigerad av Kongo_89 2010-03-30 kl. 02:24.
3:e matchen på Grandstand. Första matchen startar kl 17. Tyvärr finns det ingen "Not before" på någon av matcherna så det betyder att det kan vara allt från kl 20-23 beroende på hur långa de övriga matcherna är. Blir det regn och annat jävelskap så kan det bli ännu senare.
Precis. Jag känner ingen sympati för någon i den här historien.
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
3:e matchen på Grandstand. Första matchen startar kl 17. Tyvärr finns det ingen "Not before" på någon av matcherna så det betyder att det kan vara allt från kl 20-23 beroende på hur långa de övriga matcherna är. Blir det regn och annat jävelskap så kan det bli ännu senare.
Okej, så sent som möjligt förhoppningsvis då. Vill ju kunna se hockeyn också