Någon mer som har problem med Unibets stream? Det funkar att se Söderlings match så länge jag väljer litet fönster men när jag klickar för större blir det Murrays match.
Har inte konto på bet365? Fönstret är också litet från början där, men om man trycker CTRL+ precis när fönstret öppnas blir bilden större (firefox och chrome)
Har inte konto på bet365? Fönstret är också litet från början där, men om man trycker CTRL+ precis när fönstret öppnas blir bilden större (firefox och chrome)
skönt att första set gick till söderling! väldigt jämt 1 set ändå men liten fördel för söderling i lopez serve. söderling spelar stabilt och verkar trivas i värmen ändå tkr jag
hur är de med bet365? man måste ju typ lägga ut pengar för att se stream där va? 100 kr? eller vad e de?
edit: nä nu fick jag igång streamen trots att jag inte lagt in pengar :S aja okej :P
Senast redigerad av Kongo_89 2010-03-16 kl. 22:21.
Söderling genomför andra set på ett mycket stabilt och bra sätt. Han gör inte alls många misstag. Jag tror heller inte att Lopez hade en breakboll på hela matchen. Söderling är tung.