Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Därför att det är under vår värdighet, tyvärr. Vi är hela planetens egen lilla sjuksköterska och daddare, då klarar man sig inte i stora stygga Världen. Ett par stycken "achtung juden" mitt i långskånkens uppkast hade räckt. Öga för öga. (hade nog räckt med en dylik...

)
Tyvärr måste man ge cred till båda israelerna idag (om vi betraktar de som tennisspelare och lämnar de mänskliga hänsynen därhän) - spelade mycket bra på de viktiga bollarna och på toppen av sin förmåga. Det som retar mig mest är att Robin Söderläge antagligen är med och gnor på ATP-cirkusen fr o m i morgon igen (Memphis?) - inte speciellt "skadad" - hoppas jag har fel.
Miami´s super nio/ ATPWorlTour1000 tävling är vad som gäller från och med Onsdag denna vecka. Robin Söderling är seedad som nr 16 i tävlingen och har alltså INTE lämnat återbud pga skada. Om han från Onsdag är klar att tävla på 100% nivå tippar jag på att han hade varit klar till 95 % minst under DC helgen oxå, vilket hade räckt lätt för att slå framförallt Levy...
Såg även att Wilander passade på att ge de spelare som ej ställde upp en rejäl känga i aftonbl idag. Han verkade riktigt bitter och Tomas Johansson var inte heller munterheten själv i sin kommentar om vad han tycker om Pim Pim "det väljer jag att säga till honom öga för öga".
Underförstått stod det i texten att Wilander och co dissade pim pim helt på att han tidigare lämnat återbud och att de gjorde det enbart för att "markera att du ska inte komma här o tro du kan komma o gå som du vill"
Wilanders stolthet kan ha kostat oss en plats i DC´s world group...