2009-11-11, 21:50
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nichosj
Någon mer än jag som är orolig över att Almagro ska göra något drastiskt och förhastat nu efter förlusten?

Vad menar du?
Citera
2009-11-11, 21:57
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nichosj
Någon mer än jag som är orolig över att Almagro ska göra något drastiskt och förhastat nu efter förlusten?

Haha, jag är orolig för att han inte ska göra något förhastat. Självmord är obehagligt men ett amuperat finger kanske?
Citera
2009-11-11, 23:01
Medlem
Nichosjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Vad menar du?
Menar bara lite skämtsamt att han borde vara lite bitter över att ha missat fem matchbollar.
Citera
2009-11-11, 23:16
Medlem
pirates avatar
Oj oj oj, vilken match det blev mellan Federer och Benneteau.
Vem hade kunnat ana i förväg att Benneteau skulle stoppa Federer från att gå vidare i paris?
Haha mkt bra jobbat av fransmannen och han ska ha en stor applåd.
Citera
2009-11-11, 23:22
Medlem
Kongo_89s avatar
läste lite på normans blogg.
han sa att idrottsgalans nominderade är nu klara.

söderling blev nominerad i årets manliga idrottare tsm med zlatan,henrik stenson och gustav larsson.

de som jag dock blev förvånad av var att söderling inte fanns med under kategorin "årets prestation"....illa. och inte heller norman fanns med på årets "ledare/tränare"

vidare om pågående tuneringen i paris så möter söderling davydenko imorgon kl 11.

de blir att spara sin fanta och geisha tills dess :P
jag tror dock robin förlorar matchen. även om statistiken talar för svensken....men de känns bara som att....de håller bara inte.

sen så kmr jag givetvis sakna safin. en av 2000 talets största tennis spelare och med en sådan karisma glömmer man inte han direkt.
de känns lite tomt även om slutet nu på karriären blev tråkigt med sämre spel...
motivationen fanns väl inte där....
Citera
2009-11-12, 01:02
Medlem
pirates avatar
Man blir faktiskt lite ledsen över att Marat har slutat med tennisen. Som kongo skriver så är det en av världen bästa och med en karisma som få har. Glömmer inte hans vredesutbrott, hans teknik, hårda servar och mkt annat som gäller hans spel.
Ja lite trist att Marat förlorade motivationen, och med tanke på att han är faktiskt 29år gammal så hade han säkert kunnat vara med ett par år till.
Man blir lite nostalgisk när man ser bilderna på youtube.
Citera
2009-11-12, 10:20
Medlem
Kitzbühels avatar
Citat:
Man blir faktiskt lite ledsen över att Marat har slutat med tennisen. Som kongo skriver så är det en av världen bästa och med en karisma som få har. Glömmer inte hans vredesutbrott, hans teknik, hårda servar och mkt annat som gäller hans spel.
Ja lite trist att Marat förlorade motivationen, och med tanke på att han är faktiskt 29år gammal så hade han säkert kunnat vara med ett par år till.

Jag tror tyvärr att Marat´s uttåg från tennisbanan innebär att ett par tjänster på Head´s fabrik i Österrikiska Kennelbach försvinner då han gjorde av med ett par 100 rack om året...

http://www.youtube.com/watch?v=rhSY62EMqVQ

Citera
2009-11-12, 10:44
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
läste lite på normans blogg.
han sa att idrottsgalans nominderade är nu klara.

söderling blev nominerad i årets manliga idrottare tsm med zlatan,henrik stenson och gustav larsson.

de som jag dock blev förvånad av var att söderling inte fanns med under kategorin "årets prestation"....illa. och inte heller norman fanns med på årets "ledare/tränare"

Det är ju skandal egentligen.. Att slå ut världens bästa och mest överlägsna grusspelare, på "hemmaplan" i Paris som ingen någonsin lyckats med tidigare. Där Nadal vunnit 4 gånger i rad och matchen egentligen borde varit skolexempel på uttrycket "avgjort på förhand".

Jag menar hur kan det inte vara åtminstone kandidat till årets prestation?

Men det är väl nån damfotbollsspelare som de ger priset till, eller nåt annat som är PK eller inkvoterat. Att överhuvudtaget träffa mål när man spelar så uselt som de gör är nog fan årets prestation det med.
Citera
2009-11-12, 11:30
Medlem
Forulfs avatar
Citat:

Kunde inte formulerat det bättre själv, fantastiskt bra skrivet!

Robin bryter Davy i början av första set, härligt!
Citera
2009-11-12, 13:02
Medlem
zizacons avatar
vad irriterad man blir. Eurosport visar nån jävla volleyball istället. Dessutom har dom en stor bild på söderling med en liveskylt på hemsidan och när man loggar in så visar det sig att dom följer matchen live i textform och inte på eurosport player.. nån måtta får det vara
Citera
2009-11-12, 13:13
Medlem
trisslottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
vad irriterad man blir. Eurosport visar nån jävla volleyball istället. Dessutom har dom en stor bild på söderling med en liveskylt på hemsidan och när man loggar in så visar det sig att dom följer matchen live i textform och inte på eurosport player.. nån måtta får det vara

Verkar inte som om matchen streamas någonstans......
Citera
2009-11-12, 13:14
Medlem
zizacons avatar
Bra jobbat av söderling.. vidare nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in