2009-10-28, 20:12
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltet
människa som hällt pulver i Mats glas ...

Martina Hingis slutade med tennisen efter kokain-kontrollen, men förklarade sig helt oskyldig hon också.

Undrar vem det är som åker jorden runt och pytsar dyrt kokain i kända idrottsstjärnors glas hela tiden?

Med dom stora pengarna som finns inom tennisen är det inte konstigt att många tar chansen att dopa sig.

Men räckte det inte att ha 100 mille på banken för Hingis?
MH gav mig Skandiachefsbonus-vibbar.

Hingis blev ju avstängd i 2 år, för ett "dopingpreparat" som inte är prestationshöjande, iaf inte inom tennis.

För övrigt är det knappast någon tennisspelare som tar kokain för att de tycker att de har för vunnit för lite prispengar.
Citera
2009-10-28, 22:19
Medlem
Kongo_89s avatar
söderling har tydligen tennis armbåge.
tyvärr tycker jag han ska då avstå resten av säsongen

satsa inför AO och verkligen ladda om!

synd efter sån fin säsong....
Citera
2009-10-28, 22:26
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
söderling har tydligen tennis armbåge.
tyvärr tycker jag han ska då avstå resten av säsongen

satsa inför AO och verkligen ladda om!

synd efter sån fin säsong....

källa på det? Senaste jag hörde var att han hade någon svullnad efter att ha överansträngt handleden/underarmen men att inte var någon fara i övrigt med senor eller sånt som skulle varit lite allvarligare.
Citera
2009-10-28, 22:44
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forulf
http://svt.se/svttext/web/pages/303.html

Agassi dopad, en riktigt besvikelse. Nu var jag aldrig någon stor Agassi-älskare, men det är ändå ett slag under bältet på sporten man älskar.

Crystal Meth använde han också. Är inte det extremt white trash. Tycker man ser det konstant när poliserna jagar husvagnstrash i Cops.

Sen om man nu ska dopa sig seriöst och vinna titlar är kanske inte Crystal Meth det mest naturliga valet, utan han har väl helt enkelt velat parta till det lite.

Det är ju lite fjantigt att kalla all användning av droger för doping om det sker av idrottsmän. Jag menar inte skulle man kalla någon som druckit 10 shots Tequila för dopad, eftersom alkhol knappast kan sägas vara effektivt prestationshöjande utan används främst av andra anledningar. Nej då har personen i så fall istället alkoholproblem, precis som någon som går på partydroger förmodligen har drogproblem snarare än någon effektiv doping.

Det senare hindrar ju inte från att man kanske bör stängas av tills man får ordning på det.
Citera
2009-10-29, 01:17
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
källa på det? Senaste jag hörde var att han hade någon svullnad efter att ha överansträngt handleden/underarmen men att inte var någon fara i övrigt med senor eller sånt som skulle varit lite allvarligare.

http://svt.se/2.21318/1.1748770/soderling_har_tennisarmbage?lid=puff_1748770&lpos= rubrik
Citera
2009-10-29, 18:20
Medlem
Bjurras avatar
Intressant match mellan Wozniacki och Zvonareva. Wozniacki servade för matchen men föll ihop i spasmer vid 30-30. Zvonareva hade sen breakboll men sumpade 3 raka slag. Wozniacki grät under de sista 5-6 poängen.
Citera
2009-10-29, 22:18
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Intressant match mellan Wozniacki och Zvonareva. Wozniacki servade för matchen men föll ihop i spasmer vid 30-30. Zvonareva hade sen breakboll men sumpade 3 raka slag. Wozniacki grät under de sista 5-6 poängen.

Grät inte Zvonareva nåt då? WTA-tourens största lipsill..
Citera
2009-10-29, 22:20
Medlem
Kongo_89s avatar
söderling står över valencia nu oxå...satsar på paris som sista chansen till London biljetten...
http://www.eurosport.se/tennis/armbagen-stoppar-soderling_sto2107017/story.shtml
Citera
2009-10-29, 23:18
Medlem
Deon Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
Grät inte Zvonareva nåt då? WTA-tourens största lipsill..

Jodå. Det rann både tårar och blod från henne.
Citera
2009-10-29, 23:19
Medlem
Nichosjs avatar
Skulle behöva hjälp med ett lite annorlunda problem, nämligen att måla om några av mina racketar. Vilken sorts färg använder man? Jag misstänker att resultatet inte blir speciellt bra om jag använder vanlig sprayfärg, men vilka andra alternativ finns? Någon annan som över huvud taget har erfarenhet av detta?
Citera
2009-10-30, 00:08
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nichosj
Skulle behöva hjälp med ett lite annorlunda problem, nämligen att måla om några av mina racketar. Vilken sorts färg använder man? Jag misstänker att resultatet inte blir speciellt bra om jag använder vanlig sprayfärg, men vilka andra alternativ finns? Någon annan som över huvud taget har erfarenhet av detta?

En kompis gjorde det med sprayfärg en gång när vi var typ 12
Det blev väl sådär men strängarna gick bättre att måla logotyper eller smilegubbar på med sprayfärg iaf.

Men köp riktig lack i någon färgaffär så går det säkert att göra snyggt.
Citera
2009-10-30, 00:18
Medlem
Kongo_89s avatar
http://svtplay.se/v/1750239/tennis/soderling_satsar_pa_snabb_comeback?cb,a1364159,1,f ,-1/pb,a1364158,1,f,-1/pl,v,,1748856/sb,k103726,1,f,-1

pratar Gunnarsson strunt eller hur ska vi tolka detta?
medecin och läkemedel har ju utvecklats sedan hans tid som tennis proffs men ändå...

han satsar på paris och få vila sen....så han tänker fortfarande inte på london...bryr han sig om den överhuvud taget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in