2010-02-27, 05:15
Medlem
Kongo_89s avatar
ferrerro verkar gå bra så här långt iår :P
Citera
2010-02-27, 07:32
Medlem
hubertusfolkessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89

Ja, något har hänt med karln. Han spelar ju alldeles strålande. Han är snart uppe i en Del Potro-streak där nere i Sydamerika.
Citera
2010-02-27, 12:47
Medlem
Boceks avatar
Citat:

Ganska roligt också att det är Ferrer han möter i final, andra finalen i rad mellan dessa herrar.
Citera
2010-02-27, 13:01
Medlem
OK, det gör ju saken lite annorlunda med Isner.
Chile lär få det svårt också, kommer matchen att flyttas till Israel?
Citera
2010-02-27, 13:41
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
OK, det gör ju saken lite annorlunda med Isner.
Chile lär få det svårt också, kommer matchen att flyttas till Israel?

Varför skulle matchen flyttas?

Den ska spelas i Coquimbo, Chile.
Citera
2010-02-27, 16:27
Medlem
pirates avatar
Intressant att se hur Youzhny kommer att tacka Djokern med tanke på att han vann mot Djokovic i rotterdam men gav upp i finalen.
Citera
2010-02-27, 17:30
Medlem
Maglors avatar
Kul att det regnar i Dubai för första gången den här veckan. Precis när man har tid att kolla, och just som man sitter och för statistik och grejar också. Värdelöst på alla sett och vis för bra match är det ju också.

Det fick gärna regna här hemma istället så den här jävla snön försvinner och grussäsongen kan börja.
Citera
2010-02-28, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Varför skulle matchen flyttas?

Den ska spelas i Coquimbo, Chile.
Påminner lite om Wilanders resa när Sverige skulle möta Chile i Chile på 1980-talet, då blev väl matchen flyttad?
Citera
2010-02-28, 04:36
Medlem
Bjurras avatar
Matchen ska spelas som planerat.

http://www.jpost.com/Sports/Article.aspx?id=169815
Citera
2010-02-28, 21:37
Medlem
pirates avatar
För er som har BBC world så visas ett program om Roger Federer!
Citera
2010-03-01, 11:18
Medlem
Kongo_89s avatar
de gammla rävarna kommer tillbaka nu!

J.C ferrero gör är på sin högsta ranking sedan 2004! han ligger nu på 14 plats. och ferrer kanske kommer tillbaka i gammal god form med denaa vinst? liger för närvarande 16e.

mikhail youzhney ligger på 13.

i övrigt tappar roddick till söderling. ska bli väldigt intressant att följa svensken i mars med davies,indian wells och miami. där har han poäng att hämta! jag undrar om han kan hålla sig kvar top 10 efter wimbledon? mkt poäng att spara sig där iaf från FÖ. WImbledon va ju oflyt med federer i lottningen så tidigt.

aja i mars börjar verkligen säsongen på allvar tycker jag och de är nu vi får reda på om söderling håller sitt spel även i större tuneringar!
Citera
2010-03-01, 11:51
Medlem
Embas avatar
Citat:
de gammla rävarna kommer tillbaka nu!

J.C ferrero gör är på sin högsta ranking sedan 2004! han ligger nu på 14 plats. och ferrer kanske kommer tillbaka i gammal god form med denaa vinst? liger för närvarande 16e.

mikhail youzhney ligger på 13.

i övrigt tappar roddick till söderling. ska bli väldigt intressant att följa svensken i mars med davies,indian wells och miami. där har han poäng att hämta! jag undrar om han kan hålla sig kvar top 10 efter wimbledon? mkt poäng att spara sig där iaf från FÖ. WImbledon va ju oflyt med federer i lottningen så tidigt.

aja i mars börjar verkligen säsongen på allvar tycker jag och de är nu vi får reda på om söderling håller sitt spel även i större tuneringar!

Han har alltså inte bevisat det än? De gånger han inte nått långt det senaste 15 tuneringarna har det väl varit pga av hans skada? Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in