2009-10-02, 10:38
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forulf
Farhågorna var helt obefogade, grabben spöade Berdych 6-2, 6-2

Helvete vad bra han är nu, håller han den här formen finns en liiiten chans att han når ATP-slutspelet i London. Då måste han plocka in en massa poäng på Davydenko, så om han har lust att torska mot Monfils idag vore det fintfint....

:P jag trodde sriöst de skulle bli en jämn match...de har sådant liknande spel imo.
men ruskigt imponerande av söderling med siffrorna som du nämde!
bara för att davydenko vann Hamburg i sommras så ligger han där han ligger...söderling skulle ju inte ställt upp alls i den...va för trött de såg man. hur som har söderling väldigt bra statestik på davydenko. dock tyckte jag att de va jämt i åttondelen i US open. men nu är de inomhus oxå. de e de som lovar gott jag tror att söderling vinner Kuala lumpur
Citera
2009-10-02, 14:28
Medlem
trisslottens avatar
Fernando Vasco nu mot Richard Gasquet, 3-1 till Gasquet
Citera
2009-10-02, 19:07
Medlem
Forulfs avatar
Söderling mot Davydenko i morgon lördag kl. 07.30 svensk tid, perfekt!

Nån som vet något sätt där man får se rysaren?
Citera
2009-10-02, 23:29
Medlem
trisslottens avatar
Citat:

BWIN streamade idag iaf, de kanske gör det imorn också.
Citera
2009-10-03, 00:41
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:

borde finnas nån stream på de kända stream sidorna.
robin vinner med 7-5 7-6
Citera
2009-10-03, 00:52
Medlem
Heja Robbin!

Nu hoppas jag bara att han kan få lite flyt med lottningen i höst så han hamnar på Nadals halva i mastersturneringarna, då tror jag att han kan ta en hel del poäng och förhoppningsvis kvala in till finalen.
Citera
2009-10-03, 08:55
Medlem
Forulfs avatar
Han börjar bra mot Davy, 3-0 direkt i första....
Citera
2009-10-03, 11:14
Medlem
Vobblers avatar
Ryssen blev tyvärr för svår idag. Jag såg inte matchen, men jag är nyfiken på vad som hände i tredje set. Vek Robin ner sig eller?
Citera
2009-10-04, 19:39
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ryssen blev tyvärr för svår idag. Jag såg inte matchen, men jag är nyfiken på vad som hände i tredje set. Vek Robin ner sig eller?

Han servade för dåligt helt enkelt. Tappade serveprocenten till 44 % vilket inte håller. Surt att andra resultat inte gick hans väg heller. Det gick bra både för Verdasco och Gonzalez som slåss om slutspelsplatser.

Nu väntar dock två viktiga tävlingar som ger mer poäng. Först i Peking som ger 500 poäng vid vinst och därefter en masters i Shanghai som ger 1000 poäng vid vinst.
Citera
2009-10-06, 11:59
Medlem
Kaustis avatar
Vad var det för fel på Jankovic mellan andra och tredje set nyss? Hon verkade gråta och kommentatorn sa nåt i stil med "jag är osäker på hur hon hanterar det här".
Citera
2009-10-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Vad var det för fel på Jankovic mellan andra och tredje set nyss? Hon verkade gråta och kommentatorn sa nåt i stil med "jag är osäker på hur hon hanterar det här".

vristskada, Söderlings halva av turneringen har öppnat upp sig ganska bra nu med att Roddick förlorade. Han möter sin första seedade spelare först i semifinalen nu så en bra chans att plocka många poäng om han bara tar Chardy.
Senast redigerad av Morkevicius 2009-10-06 kl. 12:41.
Citera
2009-10-06, 12:36
Medlem
Forulfs avatar
En sak som någon väldigt gärna kan få förklara för mig är vad fan Roddick sysslar med.

Killen spelar SW19-final och pressar Federer till 14-16 i femte set för att sedan torska i sin egen hemma-GS mot den betydligt lägre rankade John Isner som itne visade sig kunna skak någon annan favorit nämnvärt.

Så idag, åka på stryk i Peking i omgång 1 mot en för mig helt okänd polack???

Någon som kan förklara detta mer än att han underpresterar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in