2009-09-30, 12:12
Medlem
ZätaHs avatar
Går Kuala Lumpur turren på tv? Eller finns det ngn stream?
Citera
2009-09-30, 13:58
Medlem
Kongo_89s avatar
enligt ATP ska kuala lumpur börja visas imorgon vad jag förstår....
dock såg jag pimp pim hewitt på stream igår men jag hittade ingen stream för söderling idag.....
Citera
2009-10-01, 11:20
Medlem
pirates avatar
Nu verkar det som om Nadal är tillbaka i asien-touren och ska vara med nästa vecka i kina.

Under US open så var jag med en tävling där man kunde vinna lite saker från Mats Wilander kollektion, där jag imorse fick reda på att jag har vunnit en jacka!!
Tenniskunskaper satt som de skulle.
Citera
2009-10-01, 13:15
Medlem
Nichosjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Nu verkar det som om Nadal är tillbaka i asien-touren och ska vara med nästa vecka i kina.

Under US open så var jag med en tävling där man kunde vinna lite saker från Mats Wilander kollektion, där jag imorse fick reda på att jag har vunnit en jacka!!
Tenniskunskaper satt som de skulle.
Vad kul! Grattis!
Citera
2009-10-01, 13:37
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nichosj
Vad kul! Grattis!

Tack.
Men till Pim-Pim som verkade spela så himla bra under första set, har nu tappat hela stinget och verkar inte ens bry sig. För helvete människa, visst han saknar match-rytm, kondition ute på banan, benen kanske behöver lite mer styrka men att sjunka ihop så är ju fan bara tecken på riktig svaghet.
Citera
2009-10-01, 15:03
Medlem
Kitzbühels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Tack.
Men till Pim-Pim som verkade spela så himla bra under första set, har nu tappat hela stinget och verkar inte ens bry sig. För helvete människa, visst han saknar match-rytm, kondition ute på banan, benen kanske behöver lite mer styrka men att sjunka ihop så är ju fan bara tecken på riktig svaghet.

Pim-Pim var helt slut inför matchen mot "escobar" idag. Läs hans blogg;

http://www.pimpimacemanagement.com/pimpim_pim.php
Citera
2009-10-01, 15:30
Medlem
Forulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Pim-Pim var helt slut inför matchen mot "escobar" idag. Läs hans blogg;

http://www.pimpimacemanagement.com/pimpim_pim.php

Vad jag inte begriper är varför han ställer upp i både singel och dubbel, han måste väl känna sin kropp så väl att han vet vad han orkar?

Eller han kanske hade räknat med pisk mot Hewitt....
Citera
2009-10-01, 15:56
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forulf
Vad jag inte begriper är varför han ställer upp i både singel och dubbel, han måste väl känna sin kropp så väl att han vet vad han orkar?

Ett krav från arrangörernas sida för att få WC var att han skulle spela dubbel med en lokal kille.
Citera
2009-10-01, 16:09
Medlem
Forulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Ett krav från arrangörernas sida för att få WC var att han skulle spela dubbel med en lokal kille.

Då får jag en viss förståelse... Skönt att se att han är med på allvar igen, kör nu ett par månaders kondisuppbyggnad så ska det bli itnressant att se vad han kan göra i Australian Open...
Citera
2009-10-01, 16:12
Medlem
pirates avatar
Dock skulle jag vilja ge PP komplimang för den turneringen. Visst han har ju inte som skrivit spelat på flera år men jag tror att kommer han igång och får flera matcher i kroppen, så tror jag att han kan bli väldigt bra igen.
Citera
2009-10-01, 16:59
Medlem
Kongo_89s avatar
söderling berdych imorgon...läskig match
Citera
2009-10-02, 08:35
Medlem
Forulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
söderling berdych imorgon...läskig match

Farhågorna var helt obefogade, grabben spöade Berdych 6-2, 6-2

Helvete vad bra han är nu, håller han den här formen finns en liiiten chans att han når ATP-slutspelet i London. Då måste han plocka in en massa poäng på Davydenko, så om han har lust att torska mot Monfils idag vore det fintfint....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in