2009-08-15, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Regga dig på bet365 så slipper du massa skit. Bara sätta och kolla.
Och du kallar den Streamen för bra? Det är knappt en 1/3 skärmyta som syns. Det jag eftersöker är en stream som täcker täcker över hela skärmen så man kan sitta i soffan och glo på tv:n Har hittat många sånna, men ingen där man ser bollen :P
Citera
2009-08-15, 20:42
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenBobby
Och du kallar den Streamen för bra? Det är knappt en 1/3 skärmyta som syns. Det jag eftersöker är en stream som täcker täcker över hela skärmen så man kan sitta i soffan och glo på tv:n Har hittat många sånna, men ingen där man ser bollen :P

http://www.tennistv.com/page/LiveIndex/0,,11444,00.html?WT.mc_id=atp1

måste väl ha bäst bild...men då får du betala oxå....

fromsport.com funkar i bild kvalite för mig (vet ej hur känslig du är).. har laptopen i sängen...får ha den ganska nära då för att se bollen.
Citera
2009-08-15, 21:09
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Jag har nog aldrig varit så förbannad innan den jävla skitmatchen. Vad i hela helvete sysslar han med...om han saknar hem så kom inte för att spela och sabba för andra.
Loosade 150spänn p.g.a Federer.
Federer för två år sen skulle knappt låta Tsonga ta enda jävla poäng i sin serve.

Japp, det var fan höjden av frustration. Här är han på plan o spenderar mest tiden med att tänka på annat... Jag är dessutom övertygad om att han visste att om han vann mot Tsonga skulle han få Murray i semin o där skulle det bli betydligt tuffare, så han lär ha vikit ned sig mot Tsonga för att åka hem till kottarna o nöjt inkassera lite bonuspoäng och utöka ledningen i racet med vetskapen om att om han verkligen vill så är det få (ingen) som kan få stopp på honom.... Hoppas verkligen att han går för vinst i Cincy nästa vecka... Nåväl, de återstående fyra är ju hur jämna som helst. Hoppas innerligt att my main man A-Rod får revansch för Legg Mason-förlusten mot Del Potro senare ikväll och servar bort Murray från banan i finalen. Han är verkligen värd en Masters-sköld!
Citera
2009-08-15, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
http://www.tennistv.com/page/LiveIndex/0,,11444,00.html?WT.mc_id=atp1

måste väl ha bäst bild...men då får du betala oxå....

fromsport.com funkar i bild kvalite för mig (vet ej hur känslig du är).. har laptopen i sängen...får ha den ganska nära då för att se bollen.
tennistv.com är det kommentatorer där? Det gör rätt mkt. Killen från aussie och robbie är bäst.
Citera
2009-08-15, 22:02
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenBobby
tennistv.com är det kommentatorer där? Det gör rätt mkt. Killen från aussie och robbie är bäst.

ingen aning.

själv har jag problem se matchen via fromsport idag....streamingen laggar satan å de med engelska kommentatorer bryts av för man nått "max tid för stream"...så jäkla mysko ibland har de så ibland inte :S
Citera
2009-08-15, 22:12
Medlem
Kongo_89s avatar
de där med att se på bet365 försökte jag göra för att se wimbledon innan jag visste att fromsport fanns... dessutom va man väl tvungen att SÄTTA IN PENGAR för att se matcherna? eller hur är de? är de bra bild å sånt då?
Citera
2009-08-15, 23:09
Medlem
Herregud, Tsonga är verkligen en sån dum jävla spelare som inte använder huvudet. Vad var grejen med alla misslyckade stoppbollar egentligen?
Citera
2009-08-15, 23:45
Medlem
sagnas avatar
Haha, ja "He never learn" som kommentatorn sa.

Blev Murray ny världstvå i och med vinsten mot Tsonga eller hörde jag fel?
Citera
2009-08-16, 00:20
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagna
Haha, ja "He never learn" som kommentatorn sa.

Blev Murray ny världstvå i och med vinsten mot Tsonga eller hörde jag fel?

ja han sa de :S men han måste väl vinna för att gå förbi nadal? 1000p får väl 1an?
2an kan väl inte oxå få 1000 p:S
sen vad får semifinalisterna kvartsfinalesterna? får dem nånting oxå lr :S?
Citera
2009-08-16, 00:39
Medlem
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2009/08/Montreal-Saturday-Murray-Up-To-No-2.aspx
Citera
2009-08-16, 03:23
Medlem
Benganiolos avatar
Skön seger för del portro, sängen nu i 5 timmar sen upp och försöka fixa tickets till davids cup i helsingborg som går av stapeln mot rumänien om en månad!
Tänkt mig fredagen och visst är det två matcher som spelas då? .. om nånhär vet...

Länk till biljetterna >> http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=DAVIS+CUP+BY+BNP+PARIBAS
Citera
2009-08-16, 11:25
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benganiolo
Skön seger för del portro, sängen nu i 5 timmar sen upp och försöka fixa tickets till davids cup i helsingborg som går av stapeln mot rumänien om en månad!
Tänkt mig fredagen och visst är det två matcher som spelas då? .. om nånhär vet...

Länk till biljetterna >> http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=DAVIS+CUP+BY+BNP+PARIBAS

Ja två singelmatcher på fredag, dubbel lördag och två singlar på söndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in