Viasat sänder alla Masterstävlingar, dvs 9 stycken + slutspelet och en handfull mindre tävlingar. Helt sjukt värt att betala för, särkilt när Fidde kommenterar, han är den bästa kommentatorn svensk tennis har.
För övrigt så hoppas jag att Robin kommer ut och kickar Nadal i skrevet idag. Spelar han som Djokovic gjorde i Paris och som Cilic gjorde i Beijing, dvs kommer ut all guns blazing och inte ger Nadal någon chans att komma in i matchen så bör han vinna. Backhand vet vi är solid. Serve och Forehand måste sitta dock.
Gör dem det?
Trodde inte de sände så mycket tennis, då får jag nog revidera min åsikt
Jag har som princip att inte gnälla på något som är gratis, men det är lite B att Unibets stream visar resultat så man ser utgången av poängen innan man ser det i bild....
Är det bara jag som tycker att Nadals spelstil passar Söderling perfekt?
Söderling är ju den som hugger direkt och med tanke på Nadals svaga serve så verkar det som om Robin läser spelet galant.
aj då nadal bryter tillbaka. söderling missade lite för många första servar å kom inte åt honom under duellerna. de viktiga är att han vinner just de långa duellerna, de gjorde han i paris.